a101'de satılan french press

bilenler bilir biz atadan dededen kahve tiryakisiyizdir. filtresi olsun, americano'su olsun, macchiato'su olsun hep içeriz, tüketiriz, ararız sorarız eksikliğini hissediriz.

geçenlerde evde french press'i kırdım. bu aralar da üstünüze afiyet bende bir cimrilik var. yoksa giderim bir fp'e 1000 tl bayılmasını da bilirim. gerekirse yurtdışlarındaki eşten dosttan da getirtirim. lakin cimriliğim tuttu işte, beklemeye başladım a101'deki fp'i. nereden biliyorsun sen onu derseniz, cimrilik der susarım, susarsın.

akşam üzeri gittim. girdiğim gibi kasadaki arkadaşa 'french press geldi mi?' dedim. güney galler aksanıyla dedim bunu. 'abi hebeloley neoley?' dedi kasadaki genç arkadaş. hafif bir sinirle 'e kardeşim sattığınız şeyi nasıl bilmiyorsunuz!' dedim, der gibi oldum. akşam üzeri a101 çalışanları sinirli oluyor. ben bunu yarım ağız söyledim siz de öyle yapın. neyse, çocuk bu hıyarla ben mi uğraşacağım ya der gibi oldu (gözlerinden anladım) ve beni marketin kıdemlisine pasladı. o da bizim semtimizin çocuğudur. 'nuri french press ya' dedim. sanki nuri ile hep filtre kahve içiyoruz. o da anlamadı. ben de ya afişte var filan deyip kendisini mağaza dışına davet ettim. beraber mağaza dışında bulunan afişleri incelemeye başladık. bulduk ve çöktük afişin dibine. çocuk 'hmm' diyor, ben 'evet bu işte' filan diyorum. bir süre fp'e baktık. sonra içeri geçip aradık ettik bulamadık. her ürün her mağazaya gelmiyor galiba abi dedi bana. galiba. pek emin de değiliz ama fp yok ya da bizim semtte herkes filtre kahve içiyor ve bugün alayını bitirdi.

hülasa, french press almam başka bahara kaldı. a101'deki arkadaşlar french press nedir bilmiyor, belki de bilmek istemiyor. a101 de ayrı bir çakal, her mağazaya o afişlerdeki ürünü yollamıyor. yoruldum be sözlük. atadan dededen yorgunuz biz. of...
orda satılan french press'in filtresinin sağından solundan öğütülmüş kahve kaçacağından uzak durulması gereken french press'tir
herevin marka. üst düzey olmasa da piyasadaki dandik french presslerden iyi. 1lt. ben aynısını trendyoldan daha pahalıya almıştım. a101'den alınabilir. kahve kaçıyor denmiş de kahve tüm french presslerde kaçar. burda yapılan kahve filtresiz bira gibidir zaten. berrak bir filtre kahve için kağıt filtreli kahve makinesi şart. plastik filtreli makinelere de lezzet olarak iyi değil deniyor