ilk olarak gelin nazlanması türküsunu söylerken sevdiğim, sonra gereksiz bir muhafazakarlaşma ve şişme dönemine girmiş, şu aralar ne yaptığını ettiğini bilemediğim güzel gözlü, yüzlü, sesli keçe kurdan (kürt kızı).
gezi parkında bir kere aynı ortamda bulunmuş olduğum hatundur kendisi. o kargaşada taabiki pek bir iletişimde bulunamadık. lakin en kısa zamanda kendisi ile daha makul bi ortamda denk gelmek isteği içerisinde bulunmaktayım.
birinin diğerine "senin evrildiğin maymunu s*kiyim" deme şeklidir. ama sonuç degismez. terazi düşünecek olsak,her insan yada kültür yada ırk, binlerce farkli ozellilerden birinde üstün digerinde kötü olacak ve sonuc denk yada yakın olacaktır.