flörtün sizi değiştirmeye çalışması

önce kilo alman lazım diyerek bana elleriyle yaptığı pastalar börekler yedirmeye başladı. buna ses çıkaramadım çünkü tatları cidden iyiydi. sonra klasik gömlek giymem için baskı yapmaya başladı. ütüleyemem ben üşenirim dediğimde ben ütülerim dedi ve yine hayır diyemedim. sonra makineyle kısalttığım kıllarımı da artık kısaltmamamı söyledi. sakalımı da kesip bıyık bırak sadece aşkım dediğinde de kıramadım.
sonunda yoksa sen beğendiğin bedene hayal ettiğin ruhu koyup aşk mı sanıyorsun diye sordum açık açık ama o da olamaz çünkü bedenimi de değiştirmeye çalışıyor. benim bedenim benim kararım da diyemiyorum çok güzel yemek yapıyor.
bugün de bana tespih hediye etmiş canım benim. tespih sevmem ama hediye severim ne olursa olsun.
olduğu gibi kabul etmeyenler, olduramadığında kabul etmeyip dehler.
galiba az çok her ilişkide olan bir şey. bi taraf diğerini kovalar pozisyonda tutulursa ister istemez her istediğini yapmaya başlıyor.
nefret ettiğim şeydir. azıcık bir samimiyette sen kimsinde benim bedenim hakkında seçimler yapabileceğini zannediyorsun ? saçını yandan tarasana, kısa çorap giysene, neden hep oversize giyiniyorsun, heh şöyle dar giyin. sanane lan yaprak, ister oversize giyinirim, ister uzun çorap giyerim. sanane. ben senin biçimsiz ve kelleşmiş kafana aşık değilim ama saç ektir diyor muyum. lol sonra da böyle ortada kalırsın, ghostun alasını görürsün. yani sözün kısası o kişiyi o haliyle beğendiğiniz için birliktesiniz. değiştirmeye çalışmayın, neyse odur. eğer iki tarafta birbirini değiştirmeye çalışıyorsa bir bok olmaz o şeyden.