sesi güzel ama çok mekanik ve tiz, bir de bir röportajında söylediği "ben sütten çıkmış ak kaşığım" sözüyle kişilik olarak benden eksi aldı. bu kızda hep böyle bir tepeden bakma, bir kendini fazla önemseme ve/veya başkalarını fazla küçük görme hali var. bu yüzden başarıya ulaşamıyor. ses güzel ama yetmez canımın içi, demek istediğim şarkıcı. ama aşk yarası şarkısı vardır ki, beni benden alır, yukarıdaki sözleri nötrler... gene de kadın vokaller arasında ilk beşimde değildir.
yanlış saç kesimi,yanlış şarkı seçimi,yanlış şarkı seslendirme,yanlış makyaj vs vs.
bir kere saç kesimi için daha farklı şeyler yapmalı..şarkıları bağırarak söylediğinde,güzel okuduğuna inanıyor oysa ki daha sakin söylese daha güzel söyleyebilir.
zamanında hacı şarkir sabunlarının reklam filmi müziğini seslendirmişti bu ablamız daha önce mi sonra mı tam hatırlayamıyorum sertab da albümünde uzaklara adlı bu eseri seslendirmiş ve aralarındaki husumet bu şarkıdan dolayı çıkmıştı diye hatırlıyorum...
bu kadının bir ay şahit şarkısı vardı onu sevmiştim.bir de yeni çıkan şarkısı:
yakın mesafe
şuan benimle değilsin ya nefes bile zarar üstelik tam ismimizi yazmalık camımda ki buhar hayatımdan çıkıp gitmek hangi duyguya hangi korkuya hangi uykuya hangi sorguya yarar ki yar ara ara yakın mesafe bitmiş olsa da ara geçen huzurlu günler hatırına ara bugün bu aşkın ihtiyacı var birazcık alttan almana ara ara hiç uyma sen gurur yapanlara ara senin değilse kalbim ortada ona bir arkadaş selamı ver inan koşar her ihtiyacına
yansın geceler vursun sabaha, dönsün rüzgar durgun sulara, yansın bu deniz her yer yakamoz, dön gel bir sabah sensiz olmuyor… diyen şarkıcı. nooldu buna nerde ki şimdi.
mahsuni'ye saygı albümünde 'kanadım değdi sevdaya' isimli türküyü hakkını vererek söyleyen zenci gırtlaklı beyaz kız. içinde selda bağcan düetli sürpriz bir türkü albümü önümüzdeki aylarda yayınlanacak. sonrasında kendi söz ve bestelerinin ağırlıkta olduğu 20. yılına özel bir pop albümü. 'ben ateş ben su' kalitesinde bir albüm beklemekteyim ondan.
sesinde gerçekten çok fazla potansiyel barındıran şarkıcı. yalnız son 7-8 yıldır çıkardığı şarkıların orta-yavaş tempo olması bu potansiyeli çürütüyor gibime geliyor. nerede o yüksek notalara rahat rahat çıkan o kadın? alimallah, olmazsan olmaz, ay şahit, gözlerinde bıraktım aşkı, tılsım (özellikle de) yansın gecelerdeki o arşa çıkışlar artık yok. son yıllarda hep mıymıy, altyapıda yavaş tempo gitarla üzerine sakin sakin okuma. bu tarzdan acilen vazgeçmeli ve sesindeki potansiyeli kullanmalı.
aşk bahara uzak ölüme yakın, kadere yenik haykırdım, duyuramadım sana sesimi, yüreğim ezik anılar ölüyor, sevda yasta kaç senedir yar yüreğinden bir haberim bir ışık olsan fark ederim yar benim olsan kim duyacak? kim görecek ya da kim bilecek? gel geleceksen tam sırası aç yüreğimden gir içeri ah, kanıyorken aşk yarası sen saramazsan kim saracak?
sesi ve yorumuyla çok özel bir yeri var. yukarıda yer verilmiş nefis parçaları klasikleşecek kuşkusuz. unutulmuş bir tanesi gelsin tüm sevenlerinin şerefine: gül kokusu