müslüman eşcinsel

hemen dinden çıkıp ateist olması farzdır.ateizme giriş suresi 234.ayette dediği gibi:
o gün tüm tanrıları inkar edenler eşcinseller kurtulmuşlardan olacaklardır.özellikle müslüman ülkelerdeki eşcinseller kafa kesmelerden,yakılmaktan,idamdan tanrıyı yok sayarak kurtulacaklardır.
bu kavramları anlamak.. idrak etmek ve yorumlamak... insan beyninin kapasitesini aşar malesef... herkesin inanışı hayat tarzı kendine... her koyun kendi bacağından asılır.. müslüman eşcinsel yada muhafazakar gay tamlamaları... acaba mevlana ve şems eşcinsel mi? gibi yaklaşımlar.. bırakın bizler allahın rahman sıfatına sığınalım....
bildiğiniz insandır... hem de homosapiens sapiens...sizin bizim gibi...
islamın 5 şartına inanan eşcinseldir. muhtemelen müslüman bir ailede dünyaya gelmiş, sünnet olmuş ve bayramlarda büyüklerinin elini öperek bayram harçlığı toplarken yaz tatillerini kur'an kurslarında geçirmiştir. kamışa su yürüdüğünde erkeklerden hoşlandığını anlamış, 31 çekip günaha girmesi* yetmiyormuş gibi bir de erkekleri hayal ederek vicdan azabını katmerlemiştir. biraz daha büyüyünce önünde üç yol vardır:

1- yetiştiği değerleri inkar eder. erkeklerden hoşlandığını anlayana kadar cuma namazlarına en önde durup sağda solda din satan birey birden bire vicdan azabına dayanamaz ve "beni böyle yaratan allah beni nasıl olduğum gibi sevmez," diye inkara girişir.
2- allah affetsin az önce erkek siktim ama hepsi lut kavminde çatır çatır yandılar. ben ibne değilim.
3- müslümanlık inançtır. ben eşcinsel olmayı seçmedim bu yüzden ikisi farklı şeylerdir der.

işte bu 3 yoldan hangisini seçerse zorlanacak bireydir müslüman eşcinsel.

not: neyseki 2 numaralarla alakam yok.
eşcinselliğin günah olduğu ve bu yüzden bi insanın hem müslüman hem de eşcinsel olamayacağını aöylemek çok saçmadır. namaz kılmamak, oruç tutmamak, içki içmek de günahtır ama kimse bunlar için bu günahları işleyenlerin müslüman olamayacağını söylemiyor. böyle şeyleri tartışmak gereksizdir, insanlar istediğine, istediği sekilde inanabilir.
bir eşcinsel inançlı olabilir ,ama asla dindar olamaz; benim gibi...
inanan ve inandığı için günah olduğunu bilen bireylerin ona göre davranmasıdır..

zirâ bakarsanız, livata denilen olay insanı dinden çıkarmamaktadır, sadece günah işlenmiş olunur..

islam inancına göre allaha şirk koşulmadığı sürece tüm günahların affedileceği yönünde inanış da mevcuttur, bu bağlamda çok da şey yapmamak gerek..

dini bir inancı olan eşcinsel. hıristiyan eşcinsel olduğu gibi müslüman eşcinsel de vardır. şaşırmak veya bu konuda bir başlık olması abesle iştigaldir.
bu durumda, eşcinselliğin bir seçim olmadığını, bu duygularla doğduğumuzu ve bunun koşullarla değiştirilemeyeceğini savunan bizler için -olmaması gereken durumun'un oluru nedir?
yine bir seçim yapmadan, tüm benliğiyle bir yaradıcısı olduğuna, yaratıldığına inanan, gönderdiği dine bir şekilde kendini ait hisseden, onun yolunda görevlerini yapmaya çalışan kişi, inandığı allah'a sırtını mı dönmelidir yoksa o savunduğu içgüdüsel dürtüsünü yok mu saymalıdır?
hiçbir din eşcinselliği kabul etmez ve kimsenin de kur'an da eşcinselliğin caiz olduğunu savunacağını zannetmiyorum.
konunun özü şu; inanan adam günahını ve sonuçlarını kabullenmişken, inanmayan birinin -hayır hem inançlı hem de eşcinsel olmazsın demesi tek kelimeyle trajikomiktir.
o zaman haklı olarak adama derlerki, sen önce bir inan da sonra eşcinsel duygularından vazgeçersin.
işte bahsettiğim trajikomik kısım da yine yazarın bizzat kendisi tarafından perçinlenmiş;
" madem gerçek olduğuna inandığın bir tanrı var ve neden seni böyle yaratıp üzerine bir de lanetliyor? "
bunu sorgulatmak inançsız olanın üzerine vazife değil, aksine inananla, inandığı arasındaki mesele... inançlı kişiler ya eğilimini ya da inancını seçme gibi bir dert içinde değil zaten, kendi kendine dert edinen; inanmayan ve inanıyorsan ya inancını ya da eğilimini seç, ikisi bir arada olmaz, diyenler.
sorun, eşcinselsen neden aynı zamanda inanmıyorsun diye yargılayan kimse yokken, hem eşcinsel olup hem de nasıl inançlı olursun diye yargılayanların olması.
  • /
  • 2