ayı sözlük

689 Entry Daha
iyi kötü bir çok duyguyu yaşadığım, gay olarak kendimi tanımladığım ilk yıllardaki evim. bir şekilde ilk adımlarımı burası sayesinde attım. 3.nesil yazardım. ne çok yeni, ne çok eski bir yazardım. şimdi kaçıncı nesil oldum bilmiyorum ama o dönem güzeldi ve bana bu güzel duyguları yaşatan, güzel dostluklar biriktirmemi sağlayan güzel sitete selam olsun. sana da selam olsun 3ün5inlafı, trajedai, mahalleninbakkalınınkocası, muah ve nice eski yazarlar. keşke değişim dediğimiz şeyi bazı şeylerin üzerinde durdurabilsek (teknoloji çabuk tüketim cart curt) ve bazı anlarda daha fazla zaman geçirsek ama olmuyor maalesef. değişim denen, ilerleme denen şey maalesef böyle eskiyi geride bırakarak oluyor. şu an aklımdan geçenleri pata küte yazıyorum çünkü yine bir başka sevgiliden ayrıldım ve yine zamanın gidişine şahit oluyorum. ne diyorum ben ayol. ayı sözlük iyi ki varsın :)
14 Entry Daha