duygularimı gorebilmek için tekrar günlük yazmaya basladım. aynı noktaya tekrar tekrar nasıl geldigimi hislerimin degismedigini anlayabilmek icin. bir bakıma yazdigimda hersey somutlassın kendimi kandırmıyormusum demek icin. ama o kadar zehirli bisey oldu ki dokunanı eritecek güce eristi simdiden. belli bir noktaya geldiginde de külçe kadar agir olacak.
yazdıkca cüretime şaşıyorum.