ingiliz oyuncu. başarılı buluyorum. eddie the eagle ve rocket man filmlerindeki performansı gerçekten çok iyiydi. ayrıca tatlı da bir hissiyatı var. koltuğumun altına alıp gel lan takılalım diyesim geliyor içimden.
sikimsonik bir ajan filminde(kingsman 1-2 colin firth )oynamıştı bu adam yaşlanmış. bu arada colin firth sen de yargılanacaksın köpek ( jon kortajarena ile a single man filmiyle bu filmde aynı duygusal tonda oynayamazsın tamam mı)daha dogrusu orta yaş olmuş artık. tetris filmi var izlemek istesem de platformlarda bulamadım. tr de bir dizi seyretmek icin 10 tane platforma para bayılmak gerekiyor çünkü.