iki takım da eksikti. beşiktaş zaten eksik. 2 sezondur eksik kere eksik. bu sefer eksik olma nedenleri noelmiş. futbolcular 2 gün sonra olacak noel için ülkeyi terk ettiler falan filan. sözleşmelerinde yazıyormuş. maçı beşiktaş kazandı 1-2. bir beşiktaşlı olarak ben şok.