eril erkek kalmaması
dişilerin sağamadıkları erkeklere feminen demesi.
it's 2025 yani artık eril-dişil kavramını bir kenara bırakalım bence.
rabbime hamdüssenalar olsun ki dünyaya zarardan başka bir şey koymamış erilliğin sonu gelmiş
nerde o gay olmayıp da sadece aktif olan erkekler nerde!
onlar da mı almanya'ya gittiler?