kedilerden hoşlanmayan bir adem olarak, malum övgü ve yoğum tavsiye üzerine, saçma bir şekilde bir otobüs yolculuğu esnasında izleme fırsatı bulduğum animasyon filmi. oldukça keyifli bir hikayesi, hiç diyalogu olmamasına rağmen sıkmayan bir akıcılığı var. oscar ödülünü de kapmış güzel olmuş.