kiralık işçi

şu sıralar ekonomiyi daha canlı hale getirmek ve küresel krizden daha az etkilenmek için yapıldığı söylenen öneri. iş güvencesi bir yana, devlet patronlarla kol kola vermiş daha fazla nasıl sömürebiliriz diye çalışıyorlar sanırım.
kendi vatandaşı olan işçilere sürekli mobbing ile hayattan fabrika hayatından bezdirip işçi bulamadıkları için özellikle hindistan gibi yerlerden işçi getirmeleri aklıma geldi