tripkolic seda

diyarbakırlı arabesk rap şarkıcısı. 2010lu yılların ergenlerinin birçoğunun belki de hala dinlediği şarkıları vardır.

gözlerinin yeşilini özledim:



sonu gelmez:



gözleri var ya:



(bonus olarak çok sevdiğim)
ne olur gitme (şerefine değil şerefsizliğine):

1 Entry Daha