nausea

Durum: 10 - 0 - 0 - 0 - 19.04.2013 11:21

Puan: 60 - Sözlük Kezbanı

6 yıl önce kayıt oldu. 3.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.

cevabı bilinen ama yine de sorulan sorular

haa geldin mi? yanındayım ya görmüyon mu mk

bunun hesabını vereceksin

siyaset yapma k.o.ç. um

erkekliğin kitabı

erkekliğin kitabı mı olurmuş la yaşayarak öğrenirsin adamlığıda erkekliğide

kulakları kıllı erkekler

kulağı kıllı kadınlar da vardır.

balık burcu

bi kız bulsamda burcu balık olsa onla evlensem

sevişirken tuhaf sesler çıkarmak

sevişmeyi güçlendiren sesler var

yalancı bir erkekle sevişmek

tam çakarken sordu soruyu benim hakkımda ne düşünüyorsun diye yapmadım lan yapmıyom mk

yazarların değiştirmek istedikleri nickler

güvenlik sorusu .... bla bla bla

kadın cinsel organına verilen isimler

erkeklerden tiksinmek

kızların alayı aynı düşünceye sahiptir. size daha bişey demiyorum.
Henüz hiç başlık açmamış.
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 10

Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.