bird icy

Durum: 133 - 24 - 5 - 0 - 21.08.2019 16:25

Puan: 1586 - Sözlük Kezbanı

1 yıl önce kayıt oldu. 7.Nesil Yazar.

Nefret et benden nefret et nefret et
  • /
  • 7

organ bağışı

bir pislikmişim gibi bakılmama yol açan hadise. ben organlarımı bağışlamıyorum diye ben pislik oluyorum. oysaki bilmiyorlar hayattayken böbreğinin tekini paylaşan ve komaya giren bir yakınım var. hala komada. yaşarken, sapasağlamken, iyilik yapıcam diye komaya girdi. ben nasıl paylaşabilirim organımı?

göte giren icatlar

bütün artificial intelligence külliyatı. bütün insanlığı yok etmeleri için çok az zaman kaldı çok... insanoğlu kendi kendinin celladını yaratıyor geri zekalı. :(

dan brown

dünyanın en zeki ikinci adamı. yaşayan.

fermente edilmiş üzüm suyu

kurşun dökmek

çocukken korktugum 3 eylemden, hala korktugum 2 eylemden biri
. hep kurşunun insanın kafasından dökülmesinden korkardim.
hala da korkarım. ikincisi kına yakmaktir. eh, işin işine ateşin karışma dığını öğrenince ona olan korkum bitti. üçüncüsü de yeşilçam filmlerinde sırta çekilen sistir. stres atmaya birebirmis. ama dışardan çok korkunç bi hali var. yaptiramam.

e-devlet

gayet guzel hizmetler veren site. simdilik memnun olmadigim biseyine rastlamadim. bitek ismi haric. ismi edevlet diye anilmasa keske. dogru duzgun turkiye.gov.tr diye ezberlense, edevlet yazan sahtekar sitelere yanlislikla parola girmez vatandaslarimiz.

roller coaster

bu aralar feci sekilde binmek istedigim. acayip adrenalinim geldi
.

hülya avşar

kendisiyle empati kuran bi kadınla karşılaştım. "düşnsene türkiyenin en güzel kadınısın ve yaşlanma, gündemden düşme tehlikesiyle karşılaşıyorsun. tabii ki hülyanın yaptıklarını yaparsın," dedi. türkiyenin en güzel kadını olduğu kısmı tartışmalı ama kendisi hülyayla empati kurarken marilyn monroedan da örnek verdi. "40ına yaklaşıp da bir balon gibi söneceğini öngörüyorsa intihar eder ya da şanslıdır ve 40ını aşar, ama 40ından sonra azmanın yanı sıra maymuna döner," diye de ekledi. *

lgbti temalı filmler

bi siktir git dedirten durumlar

iki ingiliz kulübünün maçında "fuck off" tişörtüyle sahaya dalmak mesela. *

zavallı

spoiler:

tam da bana benzeyen bir ana karakter buldum diye başlatan, filmin ortalarına doğru aha da 10/10luk bir film galiba, kendimenazar değdirmesem bari dedirten, saniyesinde köpeğin denize terkedilişiyle 1/10 puana gerileyen film. allahtan filmin sonunda cookieciği sağ salim görebildik. :) adamın psikopatlaşması köpek meselesinden önce olsaydı filmi en fazla 9a geriletirdim ama bana boşu boşuna köpek gerilimi yarattığı için 6 puan verdim.

gol

fragmaninda çalan "club foot" şarkısıyla beni kendine aşık eden, izlenince tirt olduğu görülen film. ayrıca filmde bir kere bile club foot çalmadı. fragman aldatmacasi. * *

kpss

hala medet uman var mi bu sinavdan ya?

mastürbasyonun zararları

malum efenim mastürbasyon toplumumuzda bir tabu olduğu için -tabii diğer toplumlarda da- mastürbasyona çeşitli suçlamalar addedilir. bu suçlamaların önüne geçebilmek için elit liberaller, tanrıtanımazlar, lgbt dostları "hayır kesinlikle ve kesinlikle yalan söylüyorlar!!! mastürbasyon aksine yararlıdır!!!!!" diye çığrınırlar. ama bu yine de mastürbasyonun bazı zararları olduğunu değiştirmiyor. şahsımın gözlemlediği bazı sorunlara yol açıyor mastürbasyon. örneğin;

mastürbasyonun unutkanlık yarattığı miti doğru. mastürbasyondan sonra 1 saat kadar kafam dağınık oluyor. genel olarak yoğunlaşamıyorum. unutkanlık adını verdiğim bu. yani zeka bakımından çok iddialı matematik problemleri karşısında apışıp kalırım. ama bunun düzelmesi 1 saati bulur.

mastürbasyonun sivilce yarattığı miti doğru. mastürbasyonu takiben 1-2 gün içinde yüzümde sivilce oluşumları başlar. buna sebep olarak bedeni çok yormayı görürüm. beden bir şekilde stresini, yüzde biriken yağları sivilceyle dışarı fışkırtarak atıyor.

mastürbasyondan sonra bir süre idrar yapmakta zorlanıyorum. bununla birlikte hafif bir ağrı oluyor kendime çok yüklenmişsem. geçici bir durum, ama var mı? var.

mastürbasyonun kör ettiği, spermleri sağlıksızlaştırdığı, iktidarsızlaştırdığı külliyen yalan ama. bir partneriniz varsa da mastürbasyondan psikolojik olarak olumsuz etkileniyorsunuz. ama mastürbasyonun bedeni yorduğu bir gerçek. peki beni mütemadiyen halsiz hissettiren bu beden aktivitesinden vazgeçecek miyim? tabii ki hayır. bu çok doğal bir süreç. zaten 2 tane seksi erkeği görünce unutkanlığı, sivilceleri düşünün düşünebiliyosanız. *

demem o ki, "hıyır hiçbi zırırı yık!!! kisinlikli çık yırırlı!!!!!" diye yırtınacağınıza biraz da zararları üzerinde durun. sigara içmek gibi bişey, verdiği keyiften mahrum bırakamazsınız bedeninizi zaten. ne kadar halsiz hissettirirse hissettirsin. ama sorgulayın, elit liberaller gibi kendinizi komik duruma düşürmeyin efem...

nicolas cage

hakkında iyi bir oyuncu olmadığına hüküm verilmiş bir deha.
bir oyuncu olmaktan çok daha fazlası. o yüzden herkesin anlayamaması na hak veriyorum. ama coppolalarin akrabası olup da kötü oyuncu olmak zaten imkânsız birşey. sözlükteki eksi verme timi gibi her filmi imdbde gömülüyor. özellikle son yıllarda hiç hak etmeyen filmleri 5 puanın üstüne çıkamıyor. meyve veren bu ağaç, johnny deppi bizzat keşfeden kişidir oysaki. müzisyenlik hayali olan johnny ye "bence oyunculuk yeteneğin de var, neden oyunculuk yapmıyor sun," diyen babayiğit nicolas cage hazretleri dir. yani johnny yi nicolas beyefendiye borçlu sunuz.

hababam sınıfı

tespit edebildiğim öğrenci adları lakaplarıyla şu şekildedir;

inek şaban
güdük necmi
damat ferit
domdom ali
tulum hayri
hayta ismail
kalem şakir
köylü ahmet
bozum cahit
süslü selim
çolak hamdi
kerpeten ali (yok ya o başka bişeydi.)

film-kitap karışıktır.

denis menochet

tam bir bear havasi var herifte..

geniş aile

son filmiyle eksik kadrosuna ragmen guzel dakikalar hissettirdi. sadece
cevo ve ulviye gulebilir misiniz guluyorsunuz iste... bu arada cevriye rolunde muthis bi kiz kazanmislar, gulse birsel fark etsin bu kizi. önü acik.

netflix blutv ve puhutv'nin rtük'e bağlanması

sevindigim haberdir. sevdigim yabanci dizileri araklayan ulkem "nasilsa internet ortaminda karisan gorusen yok" zihniyetinde olamayacaktir... adaptasyonlar bir bir rafa kalkacaktir... bir daha gundeme alinmamak uzere... sevdigim dizilere ellesilmemis olacaktir...

seri eksi oy veren ibne

doğru lan. belki de bizi birbirimize düşürmek için gelen bi homofobiktir.
hiç bizden biri olmadığına suphelendik mi? hayır. adam işini iyi yapıyor.
  • /
  • 7

alttaki yazara soracaklarım var

normal erkektir işte.
şehirler arası otobüstesin hoşlandığın biri senin yanına oturdu. tabi sende boş durmadın ve bacağına dokundun. bu arada adam sinirlendi. bu adamın herkesin gözü önünde sana hırsız demesini mi, yoksa eşcinsel olduğunu söylemesini mi tercih edersin?

god control

you need to calm down

off ben çok sıkıldım artık. iki kelam edicem şurda izninizle. taylor yılanını hiç sevmem. bilen bilir sinsi, yapmacık ve yılanın tekidir kendisi bence.

neyse, gelelim asıl konuya. benim canımı sıkan sey "lgbti+ nin eğlence endüstrisine alet edilmesi" evet bu cok canımı sıkıyor.

özellikle son yıllarda bu durum çok artmış durumda. albümleri tutmayan, ya hemen kankalarını toplayıp ya da hemen "lgbti+ boost"lu bir klip çekiyorlar. tamam oldu. hepimiz sizi destekliyoruz, çok seviyoruz diyeceğimizi sanıyorlar.

ya siz bugüne kadar zaten kendi camianızda yeri yerinden oynatmış insanlarsınız rupaullar, queer eyelar, ellen degeneresler, adam ripponlar gerçekten buna ihtiyacınız var mı ? sırf taylor swift klibinde oynadık demek için cidden gerek var mı?

klip zaten ayrı bir olay. bir yanda protesto edenleri falan koymuşlar. allah'ım götümle güldüm resmen. (bkz: katy perry)'ye ayrı kızgınım zaten. bu orospu bir dansçı yüzünden senin ağzına yüzüne sıçtı. böyle masum masum yanına gitmeler falan. ay sinir basıyor.

neyse sonuç olarak, cidden en başından beri lgbti+ leri destekleyen onların gerçek savunucusu sesi olabilmeyi başarmış ve bunu özel hiçbir çaba sarf etmeden gerçekleştiren gerçek starların (bkz: cher), (bkz: britney spears), (bkz: lady gaga), (bkz: mariah carey) vs. yanında bu tarz işler çok komik duruyor kanımca.

sırf kankalarım var ve ben hepsini klibimde oynatıyorum modası da azalarak biter umarım. çünkü çok ezikce duruyor. boktan şarkılar yapıp kanka kontenjanıyla bir yerlere de varamazlar umarım. biraz farkındalılık sevgili lgbti+ dostlarım. onlar da buraya gelip benim entrymi okuyup "hımö tamam" diyeceklerdi zaten. kendi kendime atarlanıyorum işte.

Toplam entry sayısı: 133

geniş aile

son filmiyle eksik kadrosuna ragmen guzel dakikalar hissettirdi. sadece
cevo ve ulviye gulebilir misiniz guluyorsunuz iste... bu arada cevriye rolunde muthis bi kiz kazanmislar, gulse birsel fark etsin bu kizi. önü acik.

makedonya'ya iltica başvurusu fiyaskoyla sonuçlanan yazar

üzülme. seninle gidecek üçüncü bir ülke bulalım. dm at, bu ülkeden nasıl gidebiliriz kafa kafaya verip bir çaresine bakalım...

lays

turkiyede yedigimiz lays iyice cope döndü. bunu bilmek icin son cacik aromalisini tatmaya gerek yok. isminden belli..

god control

iste gaylerin parasinin pesinde kosmayan, gercek bir pop kralicesine yakisir bir video.

ramazan ayıyla ilgili en nefret edilen şeyler

oruç tutmayıp da bedava yemek diye iftar çadırlarına çöreklenenler.

ramazan ayıyla ilgili en nefret edilen şeyler

oruç tutmayıp da bedava yemek diye iftar çadırlarına çöreklenenler.

eşcinsel temalı filmlerdeki klişeler

çok fazladır. rahatsız edici bi durumdur. artık sözlükte de tartışılsın, paylaşılsın istiyorum.

bu tarz filmlerimizde sürekli kadın var. bakın "eşcinsel" diyorum yani "biseksüel" falan demiyorum. neden her filmde kadınlara ilgisinin erkeklere döndüğü bir eşcinsel anlatılmak zorundadır ki?? neden baştan beri delikanlı gibi sadece ve sadece bir erkeği sevmiyor? veya o şekil bu şekil sevgilisini bir kadınla aldatıyor??

bir diğeri de bu erkeklerin birbirini dövmesi. mütemadiyen bir duygu patlaması sırasında birbirlerine yumruğu çakar bu iki "gay". üstelik de bu genelde sevişmeden sonra olur. hadi sevişmeden önce, testosteron hormonları tavan yapmışken birbirinizi dövmenizi anlarım da seviştikten, eşcinselliğinizi kabul ettikten sonra niye birbirinizi döversiniz ki??? hemcinsinizi seviyorsanız ona el kaldıramazsınız ki yanılıyor muyum?

bunları eşcinselliğin eşcinsel olmayan kişiler tarafından anlaşılmadığına yoruyorum. kitabı adapte edilen yazarın bilgisizliği, yönetmenin vizyonsuzluğu, senaristin cahilliği, bunlara ek olarak araştırmamak bu tür filmlerdeki klişelere yol açıyor ve bütün izleme zevkimi kaçırıyor. adam akıllı bir konusu olan filmleri saydım da iki elin parmaklarını geçmiyor. yazık.

dom perignon

rap yapmaya calismis. tencere kapak olmus. rap gibi les bir kulturun tam da bahar candana ihtiyaci vardi.

kadir mısıroğlu

deniz gezmişin asıldığı tarihte hakkin rahmetine kavusmustur (?) *

geniş aile

son filmiyle eksik kadrosuna ragmen guzel dakikalar hissettirdi. sadece
cevo ve ulviye gulebilir misiniz guluyorsunuz iste... bu arada cevriye rolunde muthis bi kiz kazanmislar, gulse birsel fark etsin bu kizi. önü acik.

mhp den eşcinsel açılım

açılım değildir o, açılsa duramazsın.

why are you gay

kaplan ve ejderha

angleenin en ünlü filmi. (digerini siktir edin.) yillar sonra izleyince her sahnesinin kafama kazindigini fark ettim. kadinlara inanilmaz ovguler iceren bir filmdir. cunku alt mesaji şulien ve jenyunun (simdi adlarini dogru duzgun yazmakla ugrasmiycam kusura bakmayin.) limubaiden daha guclu oldugudur ama bu filmin bes adetlik bir kitap serisinden konusunu aldigini hatirlamakta fayda var. kitap serisi hakkinda kisa kisa bahsetmek gerekirse; sizin de entry yi burda okumayi birakmaniz gerekir. cunku spoiler icerebilir.

yanilmiyorsam ilk kitap limubainin ustasiyla ilgili. bu ustadan pek bahsedilmemis 2000 yapimi filmde. sadece jadefoxi egitmeyip sadece yatilacak bir olarak gordugune deginilmis. bu da jade foxin suclarini gozumuzde biraz hafifletti.

ikinci kitapta şulien ve limubainin aski anlatiliyor. limubai, filmdekinin aksine yasiyor. ama yine de 5 kitaplik seri tamamlandiginda ikisi bir araya gelemiyorlar. cunku kitaplarda limubai daha az sadik birisi. kendine şuliene benzeyen bir fahise tutuyor falan filan. filmdeki ask daha naif ve epik bir sonla bitiyordu.

ucuncu kitapta iste jenyunun macerasi basliyor. kitap!jenyu ile film!jenyu da epey farkli. kitap!jenyu filmdeki en yakisikli şahış olan loya kaciyor cole. ve bir cocuklari oluyor. jenyu ucurumdan atlarken aslinda kendine intihar susu vermis. loyu geride birakiyor cunku loyu kendine layik gormuyor . lo alt tarafi bir col eskiyasi. kendisiyse asilzade. ondan dogan gayrimesru oglunu kralice kaciriyor. cunku krala bir ogul vermesi gerek. jenyuya da ozbeoz kiz evladini birakiyor. bu kiz, 4. kitapta maceralari anlatilacak olan snowvase adindaki garip isimli kiz. (ismine silvervase diye de denk geldim. o da garip.) kizi jenyu kabulleniyor ve egitiyor. bu sirada ona gercegi aciklayip ona dogum lekesini ifsa ediyor. bu lekenin aynisi biyolojik oglu ironknightta da var. jenyunun omru vefa etmezse snowvase onu bulmali. tabi 4. kitapta snowvase ironknighti bulduunda asik oluyorlar ve serinin tek mutlu sona sahip cifti de bu.

5. kitap olaylarin bir prequelu olarak dusunulmus ama detaylari bilmiyorum. filmi 2016da netflix devam ettiriyor. jenyuyu oynayan aktrise teklif goturuluyor ama reis anglee yonetmezse oynamam die resti cekiyor nitekim anglee yonetmiyor da. bu nedenle jenyunun adini degistirip hanmei yapiyorlar ve ayni olaylar gerceklesiyor. jenyu o ucurumda ölmüş kabul ediliyor. cocuklugumun en travmatik sahnelerinden birisi. gicik kapmaya eslik eden bir hayranlik duymustum jenyuya. olmesini istememistim. yillar sonra oh iyi oldu modlarndaydim. yani jenyuya karsi tavrimi netlestirdim. tam bi ergen kendisi. lo falan hikaye. kizin tek hirsi kilic. ne kilicmis yahu. jenyunun gunahlarindan arinmasi sartti. iyi ki filmde o sekilde öldü salak kiz.

netflixin filmindeki bir diger goze carpan ayrinti da tabii ki goze carpmamasi imkansiz olan yakisikli master donnieyen . filmin tek guzelligi diyebilirim -harryşumjuniori da saysak mi acaba?- neyse bu masterimiz, şulienin aslinda olmemis olan nisanlisi olarak geri dönüyor. chowyunfat kadar yakisiyor michelleyeoha vesselam. ustelik de filmin sonunda bu ikisi barisiyor. yani kendi capinda guzel bir film olmus netflixin filmi, bunu sylerken kendime hayret ediyor olsam da. ikinci filmin her halukarda ilk filme ihanet oldugunu dusunengillerden olabilirsiniz. *

jake gyllenhaal

yılların cokerttigi adam. buna sebep pers prensi sonrası kesmediği sakalları oldu. yıllarca görmediğimiz yüzünü unuttuk. kestiğinde de her şey için çok geçti...

kerimcan durmaz

krizi yonetememistir. "yanlislikla gonderdim" yerine 50 milyon tane savunma yapabilirdim ben olsam. ama o linc sicakken akil edememis demek ki. neyse allah yardim etsin.