ananı sikeyim diyerek çöp tenekesinden fırlayan kedi

yüreği ağzına gelmiş kediciktir.aç karnını doyurmak için girdiği çöp tenekesine atılan çöp torbasını aniden kafasına yeyince korkudan ağzından çıkan istemsiz küfürdür,tabiii aynı etkiyi o torbayı atan insan da ananski diye karşılık verir,sonra olay yerinden selamlaşarak hiç bir şey olmamış gibi uzaklaşırlar.
tonguç un oğlu ve kötü kedi şerafettin in kardeşi olma olasılığı yüksek olan kedidir.
günün birinde ağzının tam ortasında yumruğumun tadını hissedecek kedidir.
gece vakti çöp atmaya korkar oldum amk

*
her ne kadar kendilerini çok sevsem de çığlığı basmama** sebep olan durumdur. akabinde de aptal bir monolog başlar.

- allah belanı vermesin. ödümü koparttın hayvan.
dün gece böyle bir tanesi çöp tenekesinden resmen üzerime sıçradı, ne oluyor mınağ falan demeye kalmadan kolumdaki çantayı yere attım öyle bir panik hali. hava karanlık olduğunu içün bir müddet durumu idrak edemedim hacı abi, kedicikler sevimli hayvanlar uslu uslu dursunlar ortama böyle hızlı giriş yapmasınlar. tamam havalı oluyorlar ama korkuyoruz ryz.
bunun içindir ki çöp tenekesine 5 metre kala bir taş atarım.kedicik varsa çıkar gider.sonra nefesimi tutup çöpü atarım.mişın kopmlit.
önce kutuyu tepikleyip sonra çöpü atarım.
ya arkadaş dükkanın çöpünü veya evin çöpünü atarken yaşamak zorundamıyım bunu ben ya dabbe 7 ucubei cöp
o kızgın ve korkmuş görünümlü halleriyle bazen oldukça sevimli görünürler. yine de çöpe sıcak bir şey atılacaksa, özellikle dikkat edilmelidir. çünkü hayvan hakları önemli ve kötülük eden kötülük bulur.