2026

'kötü günler geride kaldı şimdi sırada daha kötü günler var' dedikleri yıl bu yıl olsa gerek.
tüm yazar arkadaşlara mutlu seneler. 2026 bizim yılımız olsun. sevgiler.
yeni yılınızı kutlarım, eski yılınızı şutlarım.

kutlayanlara girmesini istediğim yıl.
bir önceki yıla göre daha çok oral yapılmasını umduğum bir sene olacak.
pek bir şey beklemiyorum maddi olarak rahat olsam yeter hoş onu da herkes bekliyor
ayı sözlüğün öldüğü sene diyebiliriz...
bize ağır gireceğini düşündüğüm yıl