bizim mahallede bir arkadaş vardı. hulusi. çocuk daha 20'den itibaren saç, baş, duruş itibariyle daddy olmuştu. asker celbi gibi bir şey de olmadığı için daddy miyiz yoksa pişmaniye mi bilemiyoruz... birileri sınırları çizsin ona göre hareket edelim.