karşı cins tarafından kesilmek

çoğu zaman karşılaştığım bir durum (efenim övünmek gibi olmasın ama). övünmek gibi olmayacak çünkü kendi cinsim tarafından hiç kesilmem. yani nerde beğendiğim bir adam olsa hayatta bakmaz. ben de çok bakamam gerçi hemen kafamı çeviririm ama ben bakmıyorken de bakmadığına eminim. neyse konumuza dönelim. karşı cins tarafından kesilmek gerçekten güzel bir his. moralin bozuksa düzeltir o bakışlar. özgüvenin filan yerine gelir. eğer kesiliyorsam bende karşılık veririm bazen. çünkü isterim ki kesen de mutlu olsun. sonuçta yol ortasında kesiştiğinle sevgili olcak değilsin ya. burası türkiye. kesiştiğinle kesiştiğinle kalırsın. hatta bazen o beni kesmiyorsa bile rahatsız etmeyecek şekilde masumane bakarım. rahatsız etmeyecekten kasıt yiyecek gibi bakmamaktır. mutluluk dağıtmak önemlidir. bugün eve gelirken yine biraz mutluluk aldım karşılığında da biraz mutluluk verdim. hayat bazen güzel.
eğer farkettiysem affetmem.böyle bi iç çekme moduna falan girerim.hele hele metrodaysam çok eğlenceli oluyo.beni kesen karşı cinsi pencereden keserim.sonra kafamı çevirir bakarım ona,hemen kafayı çevirmiş o da.minik,güzel heyecanlar bunlar.**
ergenken yapmaktan sapıkça zevk aldığım eylem.kesen kişiyi fark edince kaçamak bakışlar atardım. yalandan bir mahcubiyet yerleşirdi yüzüme. kendi capimda eğlenirdim işte. flörtöz olmak hoşuma giderdi.
bazen bir iki kere görüşüp bir bahaneyle reddettigim de olurdu.canim sıkılıyordu galiba..
sanırım hiç başıma gelmemiş olay. ya da ben bayağı malım hiç farketmedim. ikisi de yüksek olasılıkla muhtemel. karar sizin.
gün içerisinde olup olmadığı / ne sıklıkla olduğunu bayağı merak ettiğim durumdur. hayır yani kızlar bakıyorsanız pas vereceğimden değil, hemen umutlanmayın, giderimi ölçmek için merak ediyorumdur.
çok rahatsız edici bi durum kendi açımdan.
her ne kadar kendimi yakışıklı bulmasam da, bazen dikkatimi çeken bi durum bu. ama çoğu zaman yakın arkadaşlarım “kız seni kesti resmen” der. bir seferinde yanımdan geçen kızın “ayy, çok tatlı” dediğine tanık oldum. geçen hafta da bir kız “naber yakışıklı?” dedi. bir defasında da kasiyer “sana personel indirimi yapıyorum, benden” demiştir. tüm bu durumların, giyimimle alakalı olduğunu düşünüyorum şahsen.