eşcinselim kan veremiyorum

iki gün önce gaziantep'te şehrin merkezindeki en büyük ve kalabalık parkta soluklanmak için oturacak uygun bir bank ararken parkın bir köşesinde kızılay'ın kan aracı çarpıyor gözüme. sedyelere uzanmış bir kaç kişi kan veriyor, yine bir kaç kişi de kan verme işlemini tamamlamış kıyafetini düzeltip gitmeye hazırlanıyor. yahu diyorum içimden, benim kan grubum b rh- acaba ben de kan versem de birilerine faydam dokunsa mı diye geçiriyorum. kan verme standına doğru yürürken tam o esnada daha önce bir yerde okudugum kızılay'ın eşcinsellerden kan almadıgı haberi geliyor aklıma ve gerisin geri uzaklaşıyorum ortamdan. ben vebalı mıyım, yoo. peki aıds, hepatit gibi hastalıklara yakalanma riskim heteroseksüellerden daha mı fazla, yoo? alınan kanlar zaten analiz edilmeden kullanılmıyor? öyleyse nedir bu saçmalık. nedir bu ayrımcılık?
(bkz:http://www.5harfliler.com/kizilay-kan-bagisi-escinsel/)
sende eşcinsel olduğunu söyleme. öyle kan ver.
bırakın bu samimiyetsiz duyar kasmayı. avm, cami tuvaletinde sex yaptım diye entrylerle dolu bu sözlük. ben de escinselden kan almam mk. faydan dokunsun istiyorsan kan verme gitsin. dünyada senden başka 7 milyar insan var.
eşcinsellerden kan alınmamasının sebebi yönelimleri değil. birey hastalık mikrobunu yeni kapmışsa eğer, bunun bir pencere dönemi olduğundan analizlerde kanın sağlıklı görünmesi. türkiye'de ameliyatta pencere dönemi mikrobu taşıyıp da verilen kanlardan hiv, hepatit vs kapan yüzlerce hasta mevcut ve bunun dava süreci de kızılay açısından çok çetin.

etik olarak eşcinsellerden kan alınmaması sorunu var. nedeni ise hala hiv, gonore ve bilimum hastalıkların hala eşcinsellerde daha yaygın olduğu görüşü. çok eşlilik sadece eşcinsellerde yaygınmış gibi saçma bir inanış var.

toplumsal olarak ahlak sorunu yaşadığımızdan, insanların yaptıkları ile oldukları insan arasındaki benlik algılarının şizofrenisinden dolayı kabak sadece eşcinsellere patlamış durumda dünyada.

bir açıdan da yukarıda denildiği gibi wc'de günde bilmem kaç kişiyi götüren ve test olmaktan bi haber olan bir grup azınlık da mevcut. aslında kendi kendimizi ötekileştirilmeye mecbur bırakmışız da farkında değiliz.