eski yazarlar vs yeni yazarlar
hayırdır, survivora mı katılıyoruz?
hande ateizi vs sevda demirel biz orta nesil de arto.
eski yazarların çoğu online kullanıcılar olmadığı için sayıca üstünlük sağlayabiliriz.
vs olarak bakamıyorum ve kıyaslayamıyorum. keske bütün yazarlar yazsa da sözlük canlansa
bu huzursuzluk meyvesini vermeli artık
eski yazarlarda aktif bir katılım vardı. kimlerin birbiri ile samimi olduğunu yazışmalarından anlayabilirdiniz. burada samimiyet yok, bireysellik var.
hangi sınıfa dahil olduğumdan emin olamadığım vs. neye göre kime göre yeni? buna bir standart belirlemek gerekiyordu bence.