gökhan kırdar

çok farklı tarzlarla harmanlanmış başarılı bir müzik geçmişine sahip mütevazi kişilik. yerine sevemem gibi hala can yakan bir pop müzik parçasıyla çıkış yapan, gece melek ve bizim çocuklar, tutunamadım gibi parçalarla yürek dağlayan, müzik piyasası için birkaç beden büyük tripiyle evrim geçiren/devrim yapan, sonrasında dizi müzikleri için belki haddinden fazla ama başarılı müzikler üreten, sonrasında bir arkeolog edasıyla bulup çıkardığı eski çalgılarla müzikte boyut değiştiren devrim niteliğinde bir akımın öncüsü olmuştur. röportajlarındaki fazla sakin yapısı çıldırtsa da işiyle anılmayı başaran nadide isimlerden biri.
"üstüme basıp geçme yar" şarkısıyla gönüllere taht kuran şarkıcı.
müzik ona çok yakışıyor. çok göz önünde değil. sadece müziğiyle var. kliplerinde de pek yüzünü görmek mümkün değil. müzikte hep var olmasını istediklerimin başında geliyor.

(bkz: fayton)
(bkz: ah ayartan yar)
(bkz: yerine sevemem)
en muhteşem eseri haziran gecesi dizisinin soundtrackidir:

türkiye için müziği zamanının çok ötesinde olan biriydi gökhan kırdar daha ilk çıktığı yıllardan itibaren. gece. melek ve bizim çocuklar adlı parçasıyla bir filme isim babalığı bile yapmıştır ki türkiye'de yapılmış ve yapılabilecek en cesur filmlerin başını çekmekte bu sinema şaheseri. trip adlı albümüyle inanılmaz boyutta değişim gösteren müziksel yapısıyla dikkatleri üstüne toplamayı gayet iyi başarmıştır ancak sonraki yıllarda dizi müzikleriyle anılmasıyla türkiye'de yeni bir sektörün oluşmasına yada varolan bu sektörün tekrardan kanlanmasına ön ayak olmuştur.