marti

aramıza katılan yeni yazarımız. takip ediyoruz. eşcinsel temalı filmleri tek tek başlık açmasını da temenni ediyorum. sözlük için çok faydalı bir yazar olacak gibi görünüyor.
kaleminde bişey var, çözmeye çalışıyorum. okurken keyif aldığım yazarlardan biri. hep yazsın diliyorum.
düşünsel anlamda hayatla içli dışlı olduğu izlenimi veren, yılların tecrübesinden damıtılan yazıların sahibi. açıklayıcı, aydınlattıkça ikna edici bu anlamda da yapıcı denebilecek bir etki içeriyor. okumak güzel, ellerine sağlık. tanışmak da nasip olur umarım.
bilmediği şey yoktur kanımca. bi gün oturup deli gibi konuşmak istediğim yazardır.
süper gözlemleri,tespitleri,düşünceleri olan yazar. fazla tecrübeli bu hayatta ve en azından yaşadıklarını da buraya dökerek yol gösteriyor insanlara. kendisiyle benim aramdaki yaş farkı nedir bilmiyorum ama dilerim ki onun yaşına geldiğinde,benimde anlatabilecek dolu dolu şeylerim olsun..hatta öyle ki romandaki martıyı anımsatıyor bana...

ama valla bak muhafazakar eşcinsel imdir falan ama valla yeniliğe açığımdır,mevcut düzeni eleştiririm (ehehe bunu da araya sıkıştırdım :)

takipteyiz efendim...

cidden çok güzel yazıyor. pek keyif alıyorum entrylerini okurken. geniş bir entellektüel yelpazesi var öğrenecek çok şey var bu yazardan.

saygılar, hörmetler..
yazılarında martının suya balıklama atlayan tarzından uzakta sabırlı/dingin bir hal, beyazlığı tasvir eden fazla boğmayan/sıkmayan saf bir yan, sözlüğün gidişatı adına martının umudu tasvir eden tarafını barındıran güzel kalem.
(bkz: #39376)

gene yarmıştır biz sözlük ahalisini,net cümleleri ve mizahıyla. *
klavyesini çok beğendiğim bilgi küpü yazarımızdır. aynı zamanda kendileriyle tanışmıyor olmamıza rağmen dün gece rüyama girmiş yazarımızdır. yemek yaparken* sürekli tartışıyorduk ve ben sürekli " hayır öyle yapılmaz" falan diyordum kendilerine.**

(bkz: kıçın açıkta kalmış)*
(bkz: sözlük yazarlarını rüyada görmek)
bugün sözlük vasıtasıyla tanıştığım ve 75-tl para kazandırdığım yazarımız
bugün sözlük vasıtasıyla tanıştığım ve 75-tl para kazandırdığım yazarımız
bugün sözlük vasıtasıyla tanıştığım ve 75-tl para kazandırdığım yazarımız
bugün sözlük vasıtasıyla tanıştığım ve 75-tl para kazandırdığım yazarımız
bugün sözlük vasıtasıyla tanıştığım ve 75-tl para kazandırdığım yazarımız
bugün sözlük vasıtasıyla tanıştığım ve 75-tl para kazandırdığım yazarımız
kadınsı eşcinsellerin ayı hareketindeki yeri başlığıyla kendine hayran bırakandır. kalemine sağlık. *