yenilenmiş telefon

bu aralar bir furyadır gidiyor. aslında çok mantıklı sıfırına binlerce lira vermek yerine yenilenmiş olanı almak. ikinci el telefon alıp da 1 2 ay sonra bozulacak mı korkusu yaşamak yerine yenilenmiş telefonu 1 yıl garantili almak daha mantıklı. ev arkadaşım yepy'den iphone 14 pro max aldı şaka gibi bir de 9 taksit yaptılar.
yenilenmiş telefon yenilenmiş araba hiç birimiz çoğumuz it gibi çalıştığı hâlde neden sıfır alamıyoruz diyemiyor hoş desek de kazık değişmiyor aaa yenilenmiş şu var demek zorunda kalıyoruz