çok film izleyen bir insan olmamakla beraber işte benim listem.
breaking the waves
suspiria (orijinali de remake i de muhteşem kanımca)
prestige
der untergang
bir zamanlar anadolu'da
antichrist (lars von trier'in filmi olan)
lilja4ever
let the right one in
mother! (ben bayağı bayağı hayran kaldım bu filme. zaten off kilter korku filmlerine bir zaafım var)
cache (haneke'nin en iyi filmi. teşekkürler haklı olduğumu biliyorum)
drive
mulholland dr
lost highway
tamam bitti sanırım.