filmden ayrı bir yerde konuşmak gerekirse hz. ısa nın çilesi dünyanın peygarberler hatrına var edilmesi ve onların insanligin yükünü omuzlamasi bundan dolayi da insanlardan bu fedakarliklara layik olmasinin beklenmesi sinirleri bozan bir durum. onlar dışındaki insanlar hic çile cekmemis sanki dusuncesini savunan hic biri oldurulmemis ve iskenceye ugramamis gibi.
niye kurulduysam sabah sabah