yaşadığımı o kadar acıyla fazlaca hissediyorum ki artık hissetmiyorum. yüksek perdede/enerjide yaşamak, düşük enerjide yaşamayı ölüm gibi yada agarofobi gibi hissettiriyormuş. dalgalara kapılıp gitme. "an" da kal, sörfünü yap.
en son ne zaman içten güldün?
en son ne zaman birine içten sarıldın ?