2026 dünya kupası

2026 futbol dünya kupasından bahsediyorum dünya kupası derken ( herkes anladı tabi ama diger branslara ayıp etmeyelim diye böyle girdim)

2002 den beri ilk defa katıldığımız ve öbek öbek sıçtığımız bir turnuva oldu. federasyona oyunculara ve montella ya tesekkür.

2002 nostaljisi miydi bizi en cok kıran eski günlere özlem miydi bilemedim.ancak 2002 kesitlerine ekmek banar durumdayız.

2026 da turnuvaya daha farklı bir gözle bakmaya başladım kültürlerin bir araya gelmesi çok hoş norvec ırak ne alaka misalen.

biz de güzel sevinebilirdik ya adamlar kürek cekiyorlar hep beraber biz bir gol sarkimizi bile duyamadık.

sevinemedik. en acısı mucadele göremedik guzel bir oyun yoktu sahada.

ayrıca messi ve ronaldonun son turnuvası olması da bir miktar duygulandırdı. zaman geciyor tabi.

umarım diger turnuvalara hakeden bir kadroyla gideriz.

bu arada tff nin arizonadaki kamp yerine itiraz etmedigi ortaya cikti. helal olsun size ya.

tff ye ve milli takım kadrosuna gelsin