ozone

Durum: 17 - 17 - 17 - 1 - 24.06.2026 17:32

Puan: 202 - Sözlük Kezbanı

2 gün önce kayıt oldu. 16.Nesil Yazar.

0

azmak

zor ve çaresiz bir durum. insanın baştaki kafasını kullanmasına engeldir. ama iş yine kafada biter... yoksa yine kafada biter...

vasip şahin

zamanında istanbul valiliği döneminde çokça okul tatili yapmamızı sağlayan ve 15 temmuz döneminde cebinde tabancasıyla önünde açılmış istanbul haritasını ve durumu anlatan halini hiç unutmadığım, adeta bir kral, alnı öpülesi bir vali.

travestinin sıra bende demesi

hetero klasiği bir espri. sanırım burada aranan kadın + bir heyecan yada fazlası.. kadını değil kadının "kadınsılığı" nın kovalanması. kısaca "best of both worlds" iki cinsiyetten de istenen özellikler mantığı. bazı erkekler partnerlerinin efemine olmasını ama şöyle bir uzandığında erkekliğin verdiği o endamı ve güzelliği görmek istiyor. dünya işte ne yaparsın ? bazen #bestwomenaremen.

aktifim ben gay değilim

bizdeki gay lerin bir çoğu aslında bi* yada spektrumda diyelim. bir de ülkedeki anlayışın ... efemine olanların gay oluşu yıllarca kazındı akıllarımıza. oysa ki gaylerin çoğu maslüklendi.. ve spor salonlarındaydı...

ereksiyon hakimiyetini kaybetmek

belli şeyleri keşfetme nedeni olabiliyor diyelim.

cesaret ile göt ilişkisi

yakın zamanda yaşadığım deneyimlerden sonra pasif olabilecek arkadaşların oldukça cesaretli olduğunu ve tabiri caizse götüne güvenenlerin bir sebeple güvendiğini öğrendim. pasiflere ve götlere saygım sonsuz.

ayı sözlük'te bir garip heteroseksüel olmak

kendisi lgbtq+ daki a'dır. tıpkı zamanında lisede pride yürüşüne desteğe çıkarsak bize sözlü notuna yüz vereceğini söyleyen hocam gibidir buradaysa kendisine selam olsun değerli hocam !

alttaki yazara soracaklarım var

yaşadığımı o kadar acıyla fazlaca hissediyorum ki artık hissetmiyorum. yüksek perdede/enerjide yaşamak, düşük enerjide yaşamayı ölüm gibi yada agarofobi gibi hissettiriyormuş. dalgalara kapılıp gitme. "an" da kal, sörfünü yap.

en son ne zaman içten güldün?
en son ne zaman birine içten sarıldın ?

erkek erkeğe nasıl yapıyorsunuz

önceleri bizzat merakla sorduğum, şimdi bizzat kendim cevaplayabileceğim bir sorudur.

dondurmalı mozaik pasta

kimse için göz yaşı dökmemek

ne kendin için tüm dünyayı yak ne de dünya için kendini. vasat yol, en iyi yol...

aktifleri eşcinselden saymayan zihniyet

eğer ne sevdiğini biliyorsa ve açıkça söyleyebilen bir kişiyse bu dönemde saygı gösterilesi, sevilesi hatta verilesi kişidir diyelim.

orgazmdan daha zevkli anlar

sarılıp sevdiceğinde dinlenmek. orgazmın varlığını unutturur.

aktif aktife sevişelim

aktifin aktifliği.. pasifin aletini görene kadar oluyor.. bu tarz eşcinsel bireyler rol bazında ap kişileri daha çok tercih ediyorlar zannımca.

deep throat

motherless.com

az önce şöyle bir bakayım dedim bana normal klasik bir porno sitesi gibi geldi. sanırım belli şeyleri kaldırmışlar bilemedim.

ayı sözlük yazarlarının seviştikleri en ilginç mekanlar

kömürlük, bodrum, en kötüsü de başta saydıklarımdan daha kaotik/darmadağınık bir ev.. ey gidi .. şey.. sen nelere kadirsin...
Henüz hiç başlık açmamış.

gay değilim ama senin de giderin var diyen erkek

kendisine vereceğim cevap;

ozone

yeni sözlük yazarı. hoş geldin.

(bkz:askk)

hoşlanılan erkeğin gay çıkmaması

hoşlanılan erkeğin lezbiyen çıkmasından hallice olur.

ayı sözlük itiraf

kendini bulunduğun durumu kabullenmek zormuş

ayı sözlük itiraf

gündelik yaşamın telaşı yeterince zorlarken uzun zaman sonra derinden yoruldum, bu öyle bir yorgunluk ki geçmişimden bugüne her şeyi teker teker önüme serdi. varoluşum bir yana üstüne yıllardır fiziksel bir rahatsızlıkla boğuşuyorum ki insan kendini cennetin krallığı filmindeki kudüs kralı baldwin gibi hissediyor. ötekiyim, bulunduğum her yerde çevremdeki herkesten daha başarılı olmak zorundayım, herkesten daha fazla çabalamak ve herkesin gözünde yine herkesten daha "iyi" bir insan olmak zorundayım, aksi halde ben "öteki" olanım, en ufak hatamda bu halim yüzüme çarpılacak ama aynı zamanda bu halimle karşısına çeşit çeşit engeller koyulanım. dışarıda kimsenin empati yapmasını da beklediğim yok, çünkü mümkün değil dahası yaşamı boyunca "düz" ve makbul varoluşa sahip insanların yaptığı basit tavsiyeler midemi bulandırıyor, ne de olsa "bekara karı boşamak kolay". yaşadığım süreçte her zaman daha iyisinin hayalini kurdum, özellikle daha iyi, adil ve merhametli bir dünya ancak gerçekte var olanı da biliyorum, kendimi sıklıkla karanlık bir ormanda kurtlarla koşturan birisi olarak hayal ediyorum, sürüden biriyim ama aynı zamanda değilim çünkü biliyorum ki yeterince zayıf düştüğüm anda ben bu kurtların akşam yemeği olurum. hangi ortama ve kimlerin yanına gidersem gideyim ben onlardan birisi değilim, daha çok orada olan ve sessizce etrafını seyreden biriyim. ve bazen düz normal bir insan gibi yaşamak istiyorum, ne zaman bu derece gevşesem ve kendimi diğerleri gibi hissetmeye kalksam başıma en kötü belalar geliyor adeta toplum bana kim olduğumu kafama vura vura anlatıyor, rezil kepaze oluyorum, ne zaman tüm bunların farkında olan birisi olarak ayağa kalksam bu seferde adeta ss subayı gibi bir tipe bürünüyorum ve olmaktan tiksindiğim kişiliğe bürünüyorum çünkü karşımda duran herkes potansiyel bir düşman olarak beliriyor. başta dediğim gibi yoruluyorum.

hoşlanılan adam adı altında hep ruh hastası insanlarla sınanmak

ruh hastası olduğunuzdan ruh ikizinizi bulduğunuzdan dolayı olabilir.

ben deli değilim

heteroluktan soğuma sebepleri

erkeklerin kadınlardan daha samimi ve göründüğü gibi olduğunu düşünmektir. *

fermuarın açık kalması

kilolu olduğum için ve bol kıyafet çok sevmediğim için nerdeyse hiç tam kapanmıyor. :(. göz kırpmak gibi düşünmek lazım. hak edene devamı da var!

en lezzetli kuruyemiş

soslu mısır, soslu mısır, soslu mısır! karışık çerez tabağında o kıtır lezzetin peşinde dolanan parmakların o kıtırlarla buluşma ve mideye indirme anı paha biçilemezz...

Toplam entry sayısı: 17

ayı sözlük'te bir garip heteroseksüel olmak

kendisi lgbtq+ daki a'dır. tıpkı zamanında lisede pride yürüşüne desteğe çıkarsak bize sözlü notuna yüz vereceğini söyleyen hocam gibidir buradaysa kendisine selam olsun değerli hocam !

azmak

zor ve çaresiz bir durum. insanın baştaki kafasını kullanmasına engeldir. ama iş yine kafada biter... yoksa yine kafada biter...

ayı sözlük'te bir garip heteroseksüel olmak

kendisi lgbtq+ daki a'dır. tıpkı zamanında lisede pride yürüşüne desteğe çıkarsak bize sözlü notuna yüz vereceğini söyleyen hocam gibidir buradaysa kendisine selam olsun değerli hocam !

cesaret ile göt ilişkisi

yakın zamanda yaşadığım deneyimlerden sonra pasif olabilecek arkadaşların oldukça cesaretli olduğunu ve tabiri caizse götüne güvenenlerin bir sebeple güvendiğini öğrendim. pasiflere ve götlere saygım sonsuz.
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.