gay olmasını istediğin komşu

valla benim bir tane var. mütemadiyen en salak hallerimin hepsine denk gelen ve artık birbirimizi görünce sadece gülüştüğümüz bir adam. bir akşam bir vesileyle kapımı çalsa da başlasa her şey...
herkesin hayatinda vardır böyle bir komşu. mesela benim karşı komşum. 15 sene once ah ah ne fantazilerim vardı adamla. tabi şimdi 60 yaşında olmuştur.
aynı ofiste çalıştığımız komşu firmanın müdürüdür zira kendisi 24 yaşında dünyanın en güzel ayısı olabilir.

not:bu çocuk gay değilse ben hiçbirşey bilmiyorum abi bütün gün kesiş allah kesiş ömrümü yedin lan putperest,seviyorsan gel konuş abi ! gözlerim şaşı oldu hmınakym.
yabancıya gitmesin düşüncesi eşliğinde komşuya vermek eylemini hayata geçirtir.
yan komşum, nefret ettiğim herif bıyık bıraktı, selam vermeyen herif selam vermeye başladı. kamera şakası ise hiç hoş değil.
benim vardı..deli gibi sevişirdik..bodrumda,boş odalarda..şimdi evlendi..hatta düğününe gittik..hala bişeyler besliyorum o piçe karşı çünkü ilk seviştiğim erkektir..
bir ay oldu taşınalı hala komşu falan göremedim, nerde bu yakışıklı gay komşular ya çıkın artık saklandığınız yerden off.

edit: duyduğuma göre altımızda oturan müzisyenmiş üstelikte bekarmış, gay olabilir. hadi inşallah...
en olmadik zamanlarda karsina cikan, selam mi versen, elini mi siksan arasina gidip gelinen, dokunabilmek adina gidip elini sikmak hatta ve hatta yanklarindan opmeye calismak, alt tarafta genelde (bkz: esofman) olmasindan dolayi, erekte olmak ve arkana bakmadan kacmaya sebep olan insandir
biyikli, göbekli, sempatik, tombul, babacan komsulardir.. digerleri mümkünse gay olmasinlar. hatta gay olanlar mümkünse "gizli gay" olarak kalsinlar...
eski evimdeki karşı komşum. herif her akşam işten gelir sadece boxer şort ile televizyon karşısına oturup ayakları uzatıp film izlerdi. koca göbeği, kelleşmiş kafası ve bıyığı ile ergenliğimin fantezisiydi bu herif.
taşınalı 1 yıl oldu fekat ben yalnızca yan komşumu tanıyorum 300 daireli kulede. o da ses yüzünden kavga ettik de öyle. ama misler misi gey bir komşum var (bkz: dark bear)
göbekli, kıllı ve dominant olduğu sürece herkes olabilir... de bizim apartmanda yok ki öylesi, huzurevi gibiyiz.
ahh ahh...
175 boylarında 110-120 kilo kadar karşı komşu.
bembeyaz ten, çakır renk gözler, yuvarlak popo ve göbek.
bacaklar, ense, kollar da kalın.
neden gay değilki ya. *
olmayan komşu.. hepsi fazla yaşlı.. 60 üstü. seksi, bakımlı olsalar zorlar birşeyler yaparım ama olmuyor.
bakkal hüseyin bey, alt komşum rıfat ve büfeci salih. böylece yemeyi içmeyi de bedavaya getirir arada onları da yudumlardım.*
komşum olmamasına rağmen aklıma mahalle manavını getirmiştir. ağzımı sulandıran şeyin,uzun boyu,geniş omuzları ve bir hindistan cevizini ortadan ikiye bölebilecek güçlü elleri mi olduğunu bilmesem de,adam acayip çekici. afrodizyak olayına atıfta bulunayım diye de sürekli çilek alıyorum. olmazsa incir zamanını beklerim.