suskun

Durum: 1383 - 0 - 0 - 0 - 11.10.2014 16:52

Puan: 13902 - Sözlük Kaşarı

8 yıl önce kayıt oldu. 2.Nesil Yazar.

dürüm
  • /
  • 70

sevişken sevgiliye yakalanmak

balkan lokantası

beşiktaştaki her iki lokanta da aksam uzeri kuyruk olusturacak derece dolu olan. yemeklerini beğendiğim yerdir. fiyat da uygundur yemekleri de iyidir. mekan olarak da begendim. fakat belli saatlerde dolu oldugunda yemeginizi yedikten sonra kalkamaniz gerekiyormus hissi uyandirilir insanda. bi o kismi hos degil. onun disinda ev yemegi yemek isteyen bilhassa ogrenciler icin de gidilebilir guzel bi mekandir

annelerin garip huyları

abime laf geciremeyince beni araci olarak kullanmasi

-olum abine soyle o yilmazi eve getirip misafir falan etmesin

+anne niye abimi degil de beni arayip soyluyosun bunu. benle ne ilgisi var

-onu da arayip soyliycem simdi

+hee ok

mustafa kemal atatürk

bi dünya saçma salak ve boş entrylere gebe başlıktır.

baştan okuyunce hepsini, harf inklabıyla ilgil olarak ''madem alfabe olarak latinceyi benimsemiyoruz o zaman göktürk alfabesini kullanalım'' türü bi düşünce cidden mantıklıdır ama şu var ki göktüreklerle ilgili yazılı eserlerle altıyüzyıllık yakın tarih imparatorluğu osmanlının yazılı eserlerini bir görmek pek mantıklı değil. o nerde bu nerde yani.

bi diğeri evet ülke daha faydalı, uygulanması, şekli, şemali daha modern görünen batılı yaşam tarzına geçebilir.
laik bir devlet de olabilir
yeni elbiseler de giyebilirler
şapka da takabilirler... yani olası

ama bunu halk istiyo mu?
kime soruldu?
buna kim karar veriyor?

heee diyecen ki o ara durum kötüydü, şartlar fenaydı hocam. benliğimizi özgürlüğümüzü korumamız için bunlar gerekiyodu.
ben de sana diycem ki la yarram neyini korudun? neyini koruyabildin osmanlıdan geri kalan? neren özgür senin? hangi coğrafyada kendi iradenle hareket edebildin?
sonra sen yine saçmalıycan ben de susucam


tanım: aklıma ilkolulda ezberletilen şu şiiri getiren zattır

atatürk yoktu, düşman çoktu
ataürk geldi, düşmanı yendi
bu güzel yurdu bizlere verdi

sözlük yazarlarının alerjileri

toz.

arkadaşlar dedektör olarak kullanıyorlar.

suskun bizim evde o kadar hapşurmadı, bizim ev daha temiz' türü söylemlere aşinayımdır. belli başlı spreyleri mevcuttur. açık hava da iyi gelir.
başlarda grip veya nezle gibi görünür ama alerjen ortamdan uzaklaşır uzaklaşmaz normale dönmenizden alerji olduğunuz anlaşılır.
ilaçları periyodik olarak değil de semptomlar gözlenince kullanmak gerektiğinden çantanızın bi kısmında ila bulundurmak zorundasınızdır. ilaçların son kullanma tarihi, gidilen yerde bulunamama ihtimaline karşı fazladan ilaç bulundurma zorunluluğu gibi durumlar da söz konusu olur

ucuz malın alıcısı çok olurmuş

elit ve evde kalmış insan söylemi olabilir

konuşurken aşırı jest mimik kullanan insan

aşırı tatlı da olabilir şahıs o konuşurken yorulan siz e olabilirsiniz.

hangisinin denk geleceği makus kaderiniz belirleyecek

(bkz: nihat hatipoğluyla sevgiliye giden yol)

sünnet olmayan erkek

aza talebin fazla olmasından kaynaklı türkiyede meraklısı fazla olan erkektir.

(bkz: başınıza gelecek var a dostlar)

okulda 5. sınıflara başörtüsü reformu

bence özgürlüktür.

bu konuda chp li bir yetkilinin ''ilkokulda da zaten isteyen takabiliyordu başörtüsünü, akp bunu resmileştirerek yeni bir mağduriyet psikolojisi yaratmak istiyor. oysa biz chp olarak bu tür polemiklerden uzak, özgürlüklerin yanında bir partiyiz. daha önemli işlerle meşgulüz'' türünden açıklamasıyla ciddi derecede desteğimi almıştı fakat sonrasında gerçek chp kafasındaki insanlar çıkıp da mahalle baskısı falan felon diyerek yine saçmalamaya başladılar. tebrikler. uzun sürmedi.

yani ben özgürlüklerden yana bir insanım. bence isteyen ailesinin de izniyle dövme de yaptırsın, saçını da boyatsın yani.

amaaa okullarda henüz saç boyayıp dövme yapma özgürlüğü olmadığı için başörtüsü yasağın da kalkmasın diyorsaaaan sen de bir chplisin. ve hep böyle kalacaksın

kullanmak için can atılan replikler

"kizim bana telefon bağlama. arayan olursa yokum"

yaran diyaloglar

narnia gunlukleri (aslan cadi ve dolap) filmi izlenirken kardeş odaya yeni girer ve sorar

- bu küçük kız cadı mı?

filmi anlamaya çalışan abi cevaplar

- aslan ve dolap olmadığı kesin

smellycat

sevdiceğime "olum o kadar ozledim ki bunu gorunce hayvan gibi sarilip belini falan kirabilirim. valla ailesi verirse evlatlik alalim biz bunu bence" dediğim yazardir.
keratadir, hergeledir, candir *

ayı sözlük chat

mesela ben şu an gurcistan başkonsoloslugunu kiniyorum.
yer verdikten sonra sirtinizdaki hayvan gibi cantayi almaya usenen teyzeyi kiniyorum
arkadasimi evden atip git nerde kalirsan kal diyen babsini kiniyorum
ayni arkadasimi sacma sapan sebeplerden terkesen kiz arkadasini kiniyorum
son duraga yakin gelince sigara yakan soforleri kiniyorum
kafelerde internete baglandiktan sonra oturum acmani isteyen programi yapan ve uygulayan insani kiniyorum
escinsel arkadasima "sizin iliskiniz dogal degiki ne diye soralim" diyen arkadasini kiniyorum
bilgi kirliligini kiniyorum
engelli cocuklariyla ilgilenmekten sikilan ebeveyinleri kiniyorum
sadece isi dusunce mesaj atip hal hatir soran arkadasi dabıl kiniyorum
tum internet ve televizyon reklamlarini kiniyorum
tum egitimsiz kisisel gelisim danismanlarini kiniyorum
cinsiyetci ayrimciligi kiniyorum
cabuk soguyan cayi kiniyorum
karanlikta tersten yakilan sigarayi kiniyorum
lidyalilari kiniyorum
herkesle iyi anlasabilen ve bunu umarsizca kullanan insanlari kiniyorum
muse grubunu kiniyorum
hafiza kartlarini kiniyorum
toz alerjisini kiniyorum
sacma sapan televizyon programlarini kiniyorum
kacan uykuyu kiniyorum

merabaaağğğ ^^

eythymos

1000. (yazıyla: bininci) hoş oyumu vermele de yetinmeyip mesaj atan, himencicik kalbimi kazanan yazardır.
kendisine bir çay borcum olsun. aha da buraya yazdım.

bir gayin güncesi

güzel bir bloğa benziyor.
güzel bi enerji veriyor
takip etmek lazım *

8 eylül dünya fizyoterapistler günü

kutlu olsundur.
fizyoterapistlerin değerlerinin bilinmesi ve nice sağlıklı nesillere dileğiyle...

fizik tedavi ve rehabiilitasyon

mezunlarına fizyoterapist denir. 8 eylül dünya fizyoterapistler günüdür.
üniversitelersdeki bu programın eğitimi hareket sıkıntısı yaşayan bebeklerin, fiziksel engelli çocukların, çeşitli kazaları sonucu bazı vücut bölümlerini kullanamayan insanların, sporcuların, yaşı ilerleyen insanların yaşam kalitelerini yükseltmeye, fiziksel hareketliliklerini arttıran hareketler, egzersizler ve tadavileri uygulamaya hastayı kontrol altında tutmaya, motive etmeye yöneliktir.

gece gece evin içinden gelen garip ses

açık unutulmuş tost makinesinin sesi olabilir
yaz aylarında genleşme sonucu esneyen döşemelerin sesi olabilir
tıslayarak uyuyan sevgili olablir
işten erken çıkıp eve gelen sevgili olabilir

damper bu kez köprüye çarptı

ödeştiniz. şimdi öpüşün barışı denilesi haberdir.

senden elektrik alamadım diyen kişiye alternatif cevaplar

''sebden ne lan'' derim heralde *

edit: (sebden'i senden olarak düzelttikten sonra) hee iyi etmişin sevgilim var olum zaten benim derim (u: xd xd)
  • /
  • 70
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 1383

ayı sözlük yazarlarından iyi görünme taktikleri

aynaya bakın, içinize siniyosa sorun yok.
(düşündüğümüz kadar) kimsenin umrunda değiliz

ben ayıyım benimle yatağa girme

absürd cinsel tabular

*- ışığı kapat

*- kapıyı kapat
+ evde kimse yok ki
- yahu kapat, rahat olamıyorum

*- çoraplarını çıkar, ayağıma takılıyomuş gibi hissediyorum.

*- oral yaptıktan sonra dudaktan öpme beni
+ niye
- ne bilim hoşuma gitmiyo

*- yorganı al. sıcak olmayınca güzel olmuyo

*- uyurken sırtını dönme
+ çok uykum var
- bana doğru dön, sarılarak uyuyalım
- rahat nefes alamıyorum...uyunur mu tüm gece böyle!

*- öpüşürken gözlerini kapatma. başkasını düşünüyosun demi
+ ne ilgisi var ya...!

*- içime boşalma, uğraşması zor ouyor
+ tamam sorun değil
- ağzıma da boşalma midem bulanıyor
+ iyi bakalım
- sakın üstüme boşalma!
+ tamam
- yatağı da kirletme!
+ eben ama

*- prezervatif kullanırsan oral yaparım
+ daha iyi bi fikrim var. ben mastürbasyon yapim. sana zahmet vermeyelim

*- kendimden küçüklere pasif olamıyorum
+ ebeni sikerim. o kaç yaşında? sorun etmez umarım...?

*- pipini beğenirsem pasif olurum
+ ben koparıp gönderim sana...

*- alkollüysen sevişmem
+ neden?
- yanımda olmanı istiyorum. tam anlamıyla

duyulan en tuhaf isimler

adalet
siyaset
devlet
zeytin
portakal *

kilolu olmanın iyi tarafları

genellikle aile içinde tatlı bir insan olmak, sevilmek. ablaydı, anneydi, abiydi nazı geçmek

sınıfta hocalar tarafından sevilmek. hocaların maskotu haline gelmek

kavga olunca müthiş derecede korkulmak. ve bunun verdiği müthiş güven, korumacılık

hele kışın kazak vs giyince çok daha sempatik, şeker bi görüntü sergilemek

uzuneşek oyununda fix yastık olmak. oyuncu olunmasından rakiplerin müthiş korkması

genelde çalışkan öğrenci olmak
Henüz takip ettiği biri yok.