sevdiğim adam bana kardeşim deyince

sevdiğim çocuk bana abi deyince faciasından sonra yakın zamanda yaşadığım faciadır. geberiyorum adam için fekat o bana sürekli "kardeşim naber?, seni çok seviyorum lan ben" diyip duruyor. *

(bkz: ne diyem mahmut mu diyem)
kendinizi daha fazla harap etmemek için kardeşim diyen adamla kurduğunuz hayallerden bir an önce sıyrılmanız gereken durumdur. yoksa benim yaşadıklarım gibi şeyler sizinde başınıza gelirse tecrübeye dayanarak söylüyorum koca bir enkazın altında kalabilirsiniz. size karşı en küçük basit yakın bir davranışı sizin içinizde havai fişekler patlamasına neden oluyorsa ve o adamı dahil ettiğiniz ileriye dönük planlarınız varsa yavaş ol denizci diyorum sen 3-4 yıl sürebilecek bir depresyona girmeye mi niyetlisin diye de soruyorum. platonik aşkın en bokumsu hali çünkü az çok bu bir kumar o adamın hayata sizinle aynı pencereden bakma ihtimali kaderin anlaşılmaz oyunları yüzünden maalesef hep çok düşük. çok mu şey istiyorsunuz hayır bende çok şey istemedim ama o enkazın altında iki kere kaldım ve yaşama isteği ile yoğun çaba sayesinde bugün yaşıyorum. bu durum böyle üç dört beş diye devam etmemesi için insanlara ders almış şekilde yaklaşıyorum yoksa o enkazdan defalarca kurtulmaya can yetmez ve akıl sağlığı dayanmaz. hani tanrının hepimiz için bir planı vardı ve hepimizi severdi yahu. bak sözlük hayat dolu neşeli biriyim komik bir başlık belki ama sanırım ilacımın saati kaçtı. sakın melankolik yaftası yapıştırmayın ben sadece uysal ayı yavrusuyum azıcık sevin işte lan! * *
bir başka ve yıkıcı versiyonu için:
sevdiğim kız bana '' erkek olsaydım sana aşık olurdum'' deyince. *
bundan daha kötüsü vardır. çok tipli bear bir adam bana evladım dedi kahroldum *
kocacım demesinden daha iyi olan durumdur.
imkansız platonik aşkınızın heteroseksüel olma ihtimalini doğurur.
sevdiğim adam bana senin amuğa korum demediği sürece sorun teşkil etmeyen hitap biçimi. hitabını ziktiğimin pezemenki sen kendine bak ilk önce balamoz*.
ya kendini kabullenme döneminde olduğunuzu gösterir yada aşk hayatınızın sararmış kurumuş kuru bir ot kadar ümit verici olduğunu. her ikisi de bok. buzdağının görünen kısmıdır kanımca
offf bunu ben çok yapıyorum özellikle sinirlendiğimde bütün sevgililerimle hemen kardeş oluyoruz dilimden kardeşim düşmüyor
sevgi ile sapıklığın arasında çok ince bir çizgi olduğunu düşündürtür ve çizgi hep sonradan çizilir, bilemezsiniz nerden geçer.
üzmez, bünyeyi yok etmez.
instagram'da, facebook'da "kardeşim ile tatildeyiz" etiketli fotoların arkasına saklanan "maceralara" da selam olsun.