sayesinde şeytanın erkek ve pasif olduğunu öğrendiğimiz din alimi. bu durumda şeytanı "düzen" aktifler mesela melekler mi oluyor? bunların arasına apler de kaynıyor mu? bu tipte mühim sorulara da acilen yanıt vermesini ve bizleri aydınlatmasını bekliyorum.
ayyy kıçlarına şişe sokmaca oynanıyormuş artık. nasıl bir sapıklık bu ya? onca şey varken neden şişe ayyy neyse aslında iyi. bu azgınlar şişeleri soksunlar. rekabet sevmem! ben şişe dışında hazır bekleyen damızlıklar ile ilgileniriiiiimmm.