6 nisan 2015 twitter facebook ve youtube erişim engeli

telekomünikasyon iletişim başkanlığından henüz resmi bir açıklama gelmese de turkcell superonline ve ttnet üzerinden yapılan bağlantılarda twitter facebook ve youtube sitelerine erişim engellenmiş durumdadır..

23112. dünya ülkesi olmamız bunu gerektirirdi zaten..

gerekçe rehin savcı görüntülerinin paylaşımı olarak dillendirilse de altından çıkacak pislikleri merakla bekliyoruz..
kontrol ettiğim kadarıyla, ios'ta aplikasyonları etkilemeyen engel...*
örtülü ya da örtüsüz ödenek yoluyla yüklü miktarda yapılacak vurgunu gizlemek yahut çok yakında patlak vermesi muhtemel bir siyasi skandalı örtbas etme çabasından kaynaklı siyasi müdahale.

öncelikle sosyal medya araçlarının sesi kesilerek bir nevi tedbir uygulayan inanılmaz tatlış monarjik bir ülkeyiz(!) tabi twitter, feys ve yutup tellerinin arasına kedi de girmiş olabilir hehe; yersen.
"bu siteye erisim mahkeme karariyla engellenmistir" ifadesi yine karşımızdadır.
yine ve yeniden...
demek ki, bu ülkedeki tüm özgürlükler, sözde bağımsız yargının temel organı olan bir mahkeme kararıyla engellenebilecektir...

o zaman hiç gocunmadan ve utanmadan, o ifadenin düzeltilmiş gerçek hali şöyle yazılmalıdır:
"bu ülkedeki temel hak ve özgürlüklere erişim, akp'nin bir mahkemesi tarafından engellenebilir!"

(bkz: ak cehennem)
(bkz: faşizm)
(bkz: ileri demokrasi)
(bkz: türkiye)
(bkz: yeni türkiye)
(bkz: akp)
eskisi gibi "şu mahkemeye dayanarak kapatılmıştır" falan diyen yazılar koymaya bile tenezzül etmiyorlar artık.
an itibariyle açık sanırım, yani bende açık en azından. giriyorum. ilk duydum dedim yine acaba neyi sansürlüyorlar. şizofren etti bunlar bizi cidden. umarım ki kurtulabiliriz.
an itibariyle açık sanırım, yani bende açık en azından. giriyorum. ilk duydum dedim yine acaba neyi sansürlüyorlar. şizofren etti bunlar bizi cidden. umarım ki kurtulabiliriz.
an itibariyle açık sanırım, yani bende açık en azından. giriyorum. ilk duydum dedim yine acaba neyi sansürlüyorlar. şizofren etti bunlar bizi cidden. umarım ki kurtulabiliriz.
sadece youtube'a girmiyor. diğer sitelere rahatlıkla girilebiliyor. youtube'a dns, vpn vb. ile girmek zorunda kalıyorum şu an.
akıl fikir. burnuma kötü kokular geliyor.

http://www.yenisafak.com.tr/teknoloji/google-ve-youtubea-erisim-engeli-uyarisi-2115004
iran'da bugün yürüyüş olmuş, halk, "iran türkiye olmayacak!" diye slogan atmış.

(bkz: google'ın yasaklanması)
herkes biribirinin maşası ne yazıkki. biri inisiyatif kullandı ve böyle bir halt yedi de diyemeyiz. düğmeye basıyorlar, yandaşlar da harekete geçiyor. kahvehande böyle şeyler olmaz ama bizde oluyor. survivor adası mübarek ülke.
bu güzelim ülkeyi somutlaştırışsak 16 yaşına girmiş hoşlandığı çocuktan ters tepki almış ergen liseli kız..
ergenliğimizden dolayı duygusal karmaşadayız ama nasıl trip atacağımızı bilmiyoruz.
kafamız karışık kime nasıl davranacağımızı bilmiyoruz ama yaptığımız her tepkiyi doğruymuş gibi kabulleniyoruz
herkesten kendimizi üstün görüyoruz fakat düzen , saygı ,yaratıcılık ve empatide son sıralardayız
aslında çok güzel bi ülkeyiz fakat bunun hiç ama hiç farkında değiliz.
kısacası kötü arkadaş kurbanıyız

yasaklarla büyümüş neslin çocuklarıyız elbette bu günleri de aşacağız