heteroseksüel ayı sözlük yazarları silinsin kampanyası

başlık başa kalmış

ay koşun koşun troll buldum kaçmadan iki fotoğraf çektirelim!!

lgbt aktivisti derken canısı?

ota boka çirkeflik ile aktivist olmak pek yeni bişi!


(bkz: tabi lan komple sözlüğü kapatalım)

(bkz: ayı sözlük teki herkesi ayı veya ayısever sanmak)

sözlük olgusunu anlayamamış hede ifadesi..


ayı sözlükte heteroseksüel mi varmış ki dedirtir . yok ama var . hmm ok aramızda .
heteroseksuel deil de otobuste tacizi savunmak ve ovunerek anlatmak gibi entry'ler giren insanlarin bu davranislarini frenleyene kadar caylaklik seviyesine dusurulmesi gerektigine inananlardanim. bir lgbt olmak nasil ki pedofililere konusma ve kendini ifade etme ozgurlugu vermemiz anlamina gelmiyorsa, taciz gibi bir kavram da alenen yayini yapilan bir konu olmamali.

taciz, tecavuz gibi konulara ilgi duyan insanlar bir sozluk'te barinmak yerine kendilerini sekshikayeleri.com gibi platformlara tasiyarak istedikleri ilgiliyi ve dikkati de daha cok gorebilirler.
bu nefretle homofobiyi yenmeyi planlıyosak biz çoktan kaybetmişiz?
"saçmasın" dedirten başlıktır. hadi "heteroseksüel ayı sözlük yazarları sikilsin" olsa, diycem okey!
gofrettin bile aylardır yaptığı tüm trollüğüne rağmen silinmemişken;

(bkz: yav he he)
yetmez, suratlarına osurup pipilerinden arabanın egzozuna bağlayıp ibret olsun diye istanbul'da tur attırılmayacaksa desteklemediğim kampanyadır.
heteroseksüel demek homofobik demek değildir ama her heteroseksüele düşman gözüyle bakıp ortamlarından uzaklaştırmaya çalışan gayler heterofobiktir. hem heterofobiklerin hem de homofobiklerin silinmesi taraftarıyım, nefret dolu kim varsa gitsin başka yerde kussun nefretini. bir de homofobik adam niye gelip burda yazsın ki?..diğer sözlükler zaten onlarla dolu.
homofobik denilen durum zannedildiği gibi tekil bir nitelikten çok dereceli bir yapıya sahip ve pek çok homofobik insan belki de hayatında hiç eşcinsel biriyle ilişki kurmadığı için homofobiye sahip oluyor. tüm hayatınızı haklarında olumsuz şeyler söylenen insanlardan biriyle bile karşılaşmadan geçirdiğinizi düşünün, kaçınız kafanıza çakılan önyargıları kendiliğinizden reddedip karşı kutba geçme cesareti gösterirdi.

benim bizzat belirgin homofobiye sahip olan ve zamanla benimle kurduğu ilişki üzerinden üniversitede sınıf içi tartışmada eşcinsel haklarını destekleyen ateşli bir konuşma yapma noktasına ulaşmış arkadaşım var yahu! ben onunla homofobik olduğu için ilişkiyi kessem ve o eşcinseller hakkında sadece kendi dünyasındaki tekil sesi suymaya devam etseydi daha mı iyiydi?

devrim ancak kendi hayatlarınızı küçük devrimlere dönüştürürseniz mümkündür. homofobik deyip eşcinseller hakkında dile getirilen her olumsuz fikirde bir insanı eksiltirsek iletişim halkımızdan, günün sonunda yalnızca bir avuç insanla konuşabilir duruma düşeriz.
hayatımıza yeni bi kelime kazandıran başlık
(bkz: heterofobi )
gene eksi alacak. mühim değil. bunu düşünenler, aynaya dönüp kendilerine bir baksınlar.

(bkz: ötekileştirilenlerin ötekileştirme yapması )
benim de katılmadığım kampanyadır.hetero sözlük yazarları zaten bi elin parmakları kadar,ben daha da artsa keşke diyorum,siz silinsin diyorsunuz:d