saykodelik videolar çeken türk youtuber

erkek arkadaşı mehmet'le beraber gün içerisinde yediklerini, içtiklerini ve gezdiklerini paylaşan bir youtuber banu. kendisini ekşi şeyler sayesinde keşfettim ve dedikleri gibi garip bir şekilde kendisini izlettiriyor.

- link aldım ablama. ablama link aldım akşam içsin diye.

- ülker kat kat kat alacam bunun tadı çok güzel.

- arabanın dolmasını bekliyoruz.

ayrıca mehmet'le olan uyumu da o kadar güzel k. haha

çok tatlılar yahu. nasıl bir doğallıksa, dakika dakika anlatıyorlar yaptıklarını. hiçbir abartı yok, özenti yok. dove gibi saf ve temiz.
fonda kesif psychedelic rock kullanılsa tadından yenmezmiş ^^
bu ne lanet bir kanaldır. bir girdim saatlerce çıkamadım. şunu izleyim şunu da izleyeyim derken. kız doğal vs ama aşırı saçma. hani böyle kanalları değiştiriken samanyolu tvde dizilere denk gelirsin ya. sonra istemsiz bir şekilde saatlerce izlersin. aynı o hesap bir ara makyaj videolarını izlerken dedim ben ne yapıyorum.
gerçekten uyuşturucu gibi videoları olan bir kız. mehmet de sanki bir türlü inemediği bir rollercoaster'da mahsur kalmış gibi. hahah.
bugün on bin yüz milyon kere izlemiş olabilirim^^

haha

hiç izlemedim ve bulaşmayayım diye de düşünüyorum :)
arkadaş önüne gelen challenge yapıyor
1.2.5 tl hamburger vs 500 tl lik hamburger
2.5000 tl araba vs 10.000.000 tl araba
3.şimdi hakan abimizi kışkırttıkkkk
4.kız arkadaşıma aldatma şakası yaptım
5.bir ara yapışkan bişey oyun gibi o çok modaydı
6.ifşa videoları duygu köseoğlu kuru fasulye yerken yakaladık :d challenge ve alakasız başlıklar atan insanatların amacı millete para harcatmak virüs gibi izleyen genco görüyoor ulen bende yotuber olayım karılar kızlar gelsin para gelsin ha birde youtuber arkadaşlar diss atma muhabbeti çıktı ıykkk yani...