anal seks

hala tadına vardıracak partner bulamadığım seks türü.
yedi aydır falan yapmadım. önceleri tembellik/canı narinlikten kaynaklanan olay bir yerden sonra doğru insanı bulma arayışına döndü. "en bğüyük aşkıma vericem kendimi" olayı da değil, ama iki sene içinde yaşadığım anal penetrasyonların %90'u benim için en iyi ihtimalle avaraj olduktan sonra karşısındakine zevk vermeyi bilecek birisini istiyorum. zor iş ya. türk aktifleri çok bencil, cidden bencilsiniz beyler yani. rimmingi sağlık sebebiyle yapmıyorum diyorsunuz (ki... ölmezsiniz?) ama fingering yapıp prostatla oynamayı bile karşısındakine çok gören insanlar var. olmayın o insanlardan lütfen.
yorucu, zaman alıcı, acı verici, abartılan bir şey olarak görülen ama elzem bir eylemdir. kasıntılıktan; acı çekip, yorulup, alacakları zevkin %1ini alıp "pof anal seks bana göre değil, aşk insanıyım." modlarında gezenler vardır mesela.
içi seni dışı beni yakar cinsten.
en son ne zaman yaptığımı hatırlamıyorum, arıyor da değilim. şu an tam olarak "gel gel sevişmesek de olur" kafasındayım.
öncesindeki hazırlığı sebebiyle bir süredir yapmaya üşendiğim şey
kadın ve erkekte cinsel organlara giden sinirlerin çok ufak bir bölümünün de anüs ve rectumun alt kısmına dağılması sayesinde doğru uyarıldığında cinsel haz alınabilecek bir sex türüdür. anal bölge erkekte penisten sonra en erojen bölgedir. prostat bezinin uyarımı ile de erojenite artırılabilir.
ince penisli erkekler ile yapması daha keyifli olay. ne kadar rahat girerse o kadar keyifli bence.
hetero toplumumuz nefret eder. ama bu kadar çok nefretle karşılanıp da bu denli çok yapılan eylem de yoktur. hetero ilişkilerimin hiç birinde "hayır" diyen bir kadına rastlamadım. şimdi kendileri "örnek anne" rolleri kesmekte sosyal medyada.
yaa bazen diyorum şu anal seksi vajinasal seks gibi yapabilseydk. abi çok zor oluyor yüz yüzeyken bacakları yukarda tutmak. ne vardı yani şu delik azıcık daha yukarda olaydı.
aktif roldeyim ve sevmiyorum bu ilişki türünü.
eksi yağmuruna tutulacağım biliyorum ama bana doğal gelmiyor. ne kadar dikkatli, nazik olsam bile karşımdakinin canı yanıyor bunu biliyorum. canı acıyan birisinin üstünden keyif almak seksin en güzel yani olan işteşliği bitiriyor kafamda.
belki de ben beceremiyorum ama daha yapmama kararı aldım kesin bir şekilde.
yarım gülüş, bir öpüş olsun kafi.
bu konuda yıllardır kafama takılan bir soru var. biz gayler yapınca tu kaka olan, ama heteroların yapmaya bayıldığı seks türü. hatta bugün kızlık zarını kaybetmek istemeyen ergen kızların partnerleri ile çok yaygın derecede anal seks yaptıkları biliniyor. durum öyle bir hal aldıki genç heterolar arasında anal seks vajinal seksten daha çok sevilip tercih edilir hale gelmiş durumda. peki biz gayler anal seks yapınca neden nefret edilen insanlar olup çıkıyoruz? bu heteroların ikiyüzlülüğü değil mi? onlar yapınca süper, biz yapınca iğrenç, sapık, ibnelik vs?
tehlikeli ve yasaktır.

her hoşlandığınız çocukla yapmamanız gereken eylemdir. gerçekten erkekten ve erojen bölgelerden anlamıyorsa, sert yapmanın marifet olduğunu düşünüyorsa, prezervatif ve kayganlaştırıcılar hakkında bilgisi yoksa zevk yerine acı, kan, makat yırtığı ve hatta (daha kötüsü) cybh’dan birini kapmanız muhtemeldir.
korunmasız olarak asla yapılmaması gerekir. ayrıca kişisel hijyenine dikkat etmeyen kişilere karşı da temkinli olmak lazım.
elinizi penisinize dokundurmadan bile orgazm olabilmenizi sağlayan bir eylem -pasif için konuşuyorum yoksa aktif için bu normal bi durum-. ben de ilk yaşadığımda çok şaşırmıştım. sanırım bunun için partnerinizin gerçekten yakışıklı olması lazım çünkü bana bunu yaşatanlar hep çok yakışıklı partnerlerimdi. hatta bir keresinde partnerim daha girer girmez benden bir şeyler fırlamıştı ki kendisi yaşadığım şehrin en yakışıklı gayi olmaya adaydır.
arkadan nadiren veririm. daha önce zorlandığımdan bahsetmiştim. sonuçta bazı geyler gibi önüme gelene domalmıyorum. ne diyorduk evet anal seks, bir gün sarhoşum bar çıkışı eve geçtim. sabaha doğru hornetten konuştuğum bir fransıza gittim. giderken de eski bir kolime gidiyorum sanıyordum. karıştırdım tabi kapıda onu görünce farkettim ama belli etmedim. bu zamana kadar en memnun kaldığım onunla yaşadığım ilişkiydi.
doğru yapıldığında pasif erkeği uçurur.
  • /
  • 3