salaş meyhanedeki yorgo

Durum: 437 - 3 - 3 - 0 - 13.01.2020 00:29

Puan: 7838 - Sözlük Kezbanı

1 yıl önce kayıt oldu. 7.Nesil Yazar.

Dikkat! Hayal kırıklıklarım var batmasın bir yerinize.
  • /
  • 22

yves rocher

s. dermatit sorunuma tek iyi gelen marka. onsuz asla.

alttaki yazara soracaklarım var

kulak içi phonak 112 ideal. marshall major 3 de iyi performans almıştım. fiyat-performans açısından sony whch510b tavsiye ederim bu aralar deli gibi kullanıyorum. tiz icin dikkatimi çekenler ve kullandıklarım bunlar.

bir insanın yalan söylediğini nasıl tahmin ediyorsun, neye dayanarak?

ayı sözlük itiraf

yine ayrıldım zaten birleşmekte hata yapmıştım. onun dışında o kadar sıkıldım ki insanlarin ilgisinden. hiç birisine inanamaz oldum adaşlar. herkes seks derdinde kadın-erkek fark etmiyor. önceden aşık olmak istiyordum artık onu da istemiyorum.
sahi ne istiyorum la ben?

hint sineması

bağımsız sinema sever bir insan olarak hint bağımsız sineması da çöptür efendim.
adamlar her koşulda en ufak seste dansa kalkıyorlar.
hem kadın ve erkeklerin zerre çekiciliği de yok. sevmiyorum seni hindistan.

÷

k.bakma sevdiğim ama sen üzüldüğünde ben mutlu oluyorum.
tabii anan baban ölse oturup sevinecek halim yok ama gündelik halinde olan sorunlar karşısında eğilip, bükülmen ve mutsuz olman hoşuma gidiyor.
nedeni bariz senden hep 5 adım öndeyim. piyonu oynarken ben matı yapmış oluyorum bundan dolayıdır ki bir kere beni dinlesen her şey güzel olacak.
neyse çaresizliğin kekremsi tadında boğulman dileğiyle.

düşün ki o bunu okuyor

her canın yandığında, her özlediğinde bana yazıyorsun.
yorgo diyorsun içim gidiyor. elini uzatıyorsun tutayım diye ama ben uzattığım anda geri çekiyorsun elini.
biz bitmiştik hani? silmiştim seni yok etmiştim nasıl işledin içime, kalbime tekrardan.

usandım seni sevmekten artık biliyor musun? yordun beni, kalbimi, beynimi. artık ne kalbimi dinleyebiliyorum ne de mantığımı.

bitemiyoruz oğlum işte. devamda edemiyoruz neden yapıyorsun bunu bana.
neden her aradığinda koşarak yanına geliyorum neden arıyorsun beni.
bırak kokun gitsin burnumdan bırak silinsin sesin kulaklarımdan.
gözden ırak ol izin ver kalbimden sileyim seni.
sevgin lanetim olmuş, sevgim kefaretim.

kişisel gelişim

bu türe ait kitap alıp okuyanları hiç anlamam.
yahu bunları okumak yerine klasikler okunsa, biraz sanat merakı uyandıracak alanlara yönelse insanlar. mutlu olacağı bu uğurda fedakarlık göstereceği işlerse bulunsa insanoğlu zaten istediği mutlu yaşamı yakalayabilir bence.

mutsuz insanların nasıl mutlu olunacağını anlattığı bundan para kazandığı boş alan.

bir anlık cesaret ile yapılan şeyler

bundan 2 sene önce iliklerime kadar sömüren bir işte çalışıyordum.
sistemin çarklarındaki bir dişliden farksız olduğumu hissettiğim anda operasyon müdürüne gidip "işten çıkmak istiyorum" dedim ve nedenini sorunca "potansiyelimi köreltiyor" cevabını vermiştim.
sonuç mu? 2 hafta sonra bir üst departmanda daha iyi bir maaş teklifi yapmışlardı. kapitalizmi ben yok edecek değilim sonuçta.

babaların yaşlandıkça enteresanlaşması

açılın ben doktorum..
durun yanlış oldu bu. evet bu enteresanlaşma pederde oldukça var.
evden çıkmaz oldu herkesin işine el atmaya çalışıyor. geçenlerde elinde bez tv ünitesini silerken yakaladım toz rahatsız ediyormuş ki tozu yoktu ünitenin. bir de anneme sen beceremiyorsun yaşlandın iyice dedin evde kıyamet koptu.
adam 7 24 tjk tv izliyor at yarışı bitince history tv den kültür dozunu vs aliyor ki türkçe altyazılı bir şey izletemezdim.
değişiyorlar vesselam. geçenlerde kedi istiyorum diye tutturdu toz alerjisi ne oldu dedim tüyle toz ne alaka diyor.
neyse allah başımızdan eksik etmesin amin.

ayı sözlük itiraf

seninleyken sensizliğe alıştım, sensizken de sensiz olmaya katlanırım dedim ve gittim. dönmedim geriye biliyorum ki yolumun üstünde tekrar olacak.

lgbt hareketini eleştiren eşcinsel

açılın bu benim...
çok net diyeceğim laf ebeliğine gerek yok. cinsel kimliğimi savunacaksın diye bunu ideoloji haline getirip rant kasmaya çalışacaksan sen savunma arkadaşım beni.
temsil ettiğin kişiler azınlığın içindeki azınlık zaten.

oh rahatladım lan resmen..

seks çıkabilecek mekanlar

alttaki yazara soracaklarım var

gözlerinin içi parlasın bir şey anlatırken, yemek yerken, dertleşirken... kısacası gözünün parlaklığı yolumu aydınlatsın. her anlamda..

mutsuz, kırgın olduğunda yaptığın 3 şey nedir?

alttaki yazara soracaklarım var

bence doğru yoldasın devam et.
sonuçta içinden bu geliyorsa yaşa gitsin. anlamsız olsa da isteyerek yaptığın bir şey yok ortada ki her zaman ruh halin,davranışların statik olmak zorunda değil.
arkadaşların sırf bu yüzden uzaklaşiyorsa koy ver gitsin doğru insanlar değil belli ki.

çok sevmek mi çok sevilmek mi sayın yazar? tek seçim!

men.com

heteroseksüel çiftlerin öpüşmesinin iğrenç olması

igrenç olan şey başkalari için normal olan bir durumu "iğrenç" olarak nitelendirmek.
ha evet konumuz empati.

üstteki yazar

sözlükte zekasıyla ve karizmasıyla yazarların çekemediği yazarlar

ne zekiyim ne de karizma.
ah ulan bende olmak isterdim şu listede

üstteki yazar

tanımadığım yazar. az giriyor sözlüge herhal.

ayı sözlük itiraf

seninle ilgili tek güzel bir laf edemeyecek olmanın derdi içindeyim.hiçbir yere yetişme kaygısı taşımayan yürüyüşlerin veyahut aceleyle yapılan menemenlerin güzelliğinden bihaber sürdürdüğün hayatına bir tane bile duru güzellik katamamış olmaktan ötürü utanç içindeyim. dünyanın telaşıyla eş, onca çabanın yersiz oluşuyla örtük, hayatın kuytuda kalmış yanlarını sana gösterdim de sen bulanık ve mayhoş yanlarını daha çekilir buldun. kıbleye ters durdun, yüzbinlerce insanın inancına tevazüyü zulüm gördün. kucağını toplumun tersine açtın, ağızını hor kullandın. "yapma" dedim, dil ne , kadar sadeyse anlam o kadar kuvvetlenir. inanmadın, bulandıkça bulandın, anlamın bir çayırda boylu boyunca yürümekle anlatabilecekken, kazdıkça kazdın dibini. ah kendi varlığına tezat olanım... bunca red içinde onca anlamla nereye varacaktın.
  • /
  • 22

düşün ki o bunu okuyor

o yazdığın metinlerdeki kurgu karakterlerden bari feyz alaydın; hepsi cesur, civan mert karakterler. kendinden de birşeyler kat mesela korkaklığı, yalanı, alçaklığı. nefret insanın omzuna binmiş bir yük. benim için yok hükmündesin, senden nefret bile edemiyorum. "nefretimi kaybettim hükümsüzdür."

beni buradan kurtaracak birini arıyorum

bundan birkaç yıl önce sevgilimle taksim’deki espressolab’a gitmiştik, ki oranın teras katı cidden cruising alanı. gay bar gibi herkes birbirine yazıyor. o zaman kendi kendime dedim ki “yazık lan millete, burdan medet umuyorlar”. o gün başkalarının biriyle tanışma ve aşkı arama çaresizliği beni üzmüştü. ama ülkemizin şartları kişileri belli zorunlu alanlara itiyor. ki hornet de böyle bi yer. sevmeseler de birçok kişi oradan yolu geçmek zorunda hissediyor.

ankara’da yaşarken bu uygulamadan biriyle buluştum, eleman benim eski sevgililerimi sorup ediyordu. neyse en son sevgilimi gösterdim ve onu benden daha iyi tanıdığını gördüm. çünkü ben gay barlara giden biri değilim. gece hayatı da bana fazla hareketli gelir. sevgilim de beni sürekli barlara götürmek istiyordu. ama bi türlü gidemedim ben onunla. sanırım olay seni birilerine göstermek oluyor. herkes birbirini tanıyor çünkü. buluştuğum gün de o elemanda benzer bi durumu farkettim, o da artık birini bulup hayatına onunla devam etmek istediğini söylemişti.

demem o ki, bu tarz cümle yazan kişileri anlayabiliyorum. o çiçekten bu çiçeğe koşan bizler ister istemez bazı kişileri üzüyoruz. zaten hornet de “bal yapmayan arı” demek.

zehirli elmayı yemiş ve cam içerisinde kendisini öperek sonsuza dek mutlu olabileceği prensini bekleyen pamuk prensesi hatırlıyorum ben bu cümleyi yazan kişiyi düşününce. ya da eski yeşilçam filmlerindeki kötü yola düşmüş kader kurbanlarını. üzücü bir durum. dilerim herşey onlar için çok güzel olur ileride. ama tanıştığınız kişileri “beni kurtar” baskısı yüklemek doğru gelmiyor bana. bu yükü taşımak isteyen yine kendisi bilecek ama bana uymuyordu.

başlıktaki durumun başka bi versiyonu da şudur: “bak aşkım hornet’i siliyorum” insanı. bu durum da bi sevgilimde başıma gelmişti. ayrıldıktan sonra sana kızma bahanelerinden birisi oluyor bu: “senin için o uygulamadaki hesabımı bile silmiştim, lanet olsun”.

ayı sözlük itiraf

en modern aile bile yeri geldiğinde sizi anlayamayabiliyor. bunu kabullendim artık içine doğduğun kültür böyle diyorum kendi kendime. öyle hayatlar yaşıyoruz ki aslında insanların yanlış olduğunu düşündüğü, yanlış değiliz ama gerçekten yalnızız. hayatıma giren gerek gay gerek lezbiyen gerek trans, ne kadar insan tanıdıysam %90' ı çok hasar almış insanlar. çünkü koduğumun yerinde sevgilin ile el ele otobüse binemiyorsun ya da her ortamda rahatlıkla bu insan benim sevgilim diyemiyorsun. çünkü insanların bunları gördüklerinde ya da duyduklarında tek düşünebildikleri şey acaba yatak muhabbetleri nasıl bunların oluyor. çünkü insanlar bizim de sevebileceğimiz ihtimalini düşünemiyorlar. çünkü eşcinseller üzerinden örnek vermek gerekirse onların gözünde tek tip eşcinsel var. benim 1.95 boyum ve yapılı bünyemle yoldan geçerken gay olabileceğime ihtimal dahi vermiyorlar fakat akıllarında oluşmuş bir eşcinsel tarzı var. geçenlerde kadın transların ne yazık ki toplum içinde kendileri gibi olamadıklarını söylediğim zaman "evet translar zaten sizi rezil ediyor ya haklısınız" şeklinde bir atar yedim. bu benim karar verebileceğim bir konu değil. bu her insana göre değişebilecek bir şey ben iyi ya da kötü bir izlenim bırakıyor diyemem ama bir izlenim bıraktığı gerçeğini de bir kenara atamıyorum. ama o kadar bunaldım ki sadece keşke herkes hissettiğini yaşayabilseydi diyorum. keşke normal gözüyle görseydi insanlar bizi de normal olmak bir boka yarasaydı. *

salaş meyhanedeki yorgo

#407826
sevgili yorgo ben beş senelik ilişkinin kaderini "neden" sorusunun eline bıraktım. tek kelime iki hece... dili bi çözülse, ah bi dökülüverse o kelime ağzından anlatacak o kadar şeyim vardı ki... o "neden" tıpa gibi yapışıp kaldı yüreğime.

senin açından düşününce; daha ötesi ne olabilir ki? pişmanım demiş, seviyorum demiş, özlüyorum demiş... bunlar onu aklamaz belki, zaten ne yaşanmış bi tek siz biliyorsunuz ama hani diyorum bi çay içmeye yüzünüz varken hala, bizim yapamadigimiz; hesap kitap işini bi yere bırakıp bi gece bütün hislerinle sariliver sevdicegine.

ayı sözlük

bize daha iyi hizmet sunabilmek için çerezleri bile olmayan site.

kişinin eşcinsel olup olmadığını anlama yolları

dişi ya da erkek birey alınır, önden önüne bir kaç bar çikolata koyulup yedirilip mutluluk hormonunun kabarıp bütün vücuda yayılması için mayalanmaya bırakarak mutluluğu arttırılır, üstü çıkarılarak buzla neme uçlarına press yapılır, mutlulukla doldurulmuş ve soğuk press ile meme uçları sertleştirilmiş bireyin bir meme ucu erkek bireye bir meme ucu da dişi bireye emdirilir, hangi meme ucu uygulanan işlemden sonra yumuşuyorsa birey o meme ucunu emen cinsten hoşlanıyor demektir.

ilk tanışmada sevişmek

yüksek libido, destekleyici afrodizyak etmenler ve taşmalı patlamalı ten uyumunun tetiklediği karşı koyamama halidir. salt sevişmek için tanışmak durumundan bu yanıyla ayrılır.

bir şeylerin başlangıcına vesile olabileceği gibi, topyekün bir ölü doğuma da sebep olabilirdir.

ayı sözlük itiraf

bugün hayatımın en güzel günlerinden biriydi. sevdiğim çocukla bir türlü istediğim samimiyete ulaşamıyorduk. bugün beraber zaman geçirdik ve benimle uzun uzun dertleşti. eskiden sevdiği kızdan bahsettiği halde bana o bakışları her şeye değerdi. o samimi, utangaç, hüzünlü duruşu. ilk kez bu kadar ciddi ve içten gördüm onu.

artık heteroseksüel olduğunu kabullenmeye başlasam da bugün çok yakın arkadaş gibiydik ve bu beni her şeye rağmen çok mutlu etti. yakın arkadaş olma ihtimali beni havalara uçuruyor. çünkü ben arkadaşlığa da aç bir insanım. dönüp bakıyorum ve benim hiç erkek bir arkadaşım yokmuş.
ben bu zamana kadar karşılıklı sevgiyi tatmadım zaten. o yüzden sevgili olmak için oturup dert bağlamıyorum. çevremde olması ve ona bakmam bile yeter. yeter ki benden uzak ve bana soğuk olmasın. iyi ki varsın canım aptalım.

üstteki yazar

nickini okuyunca son sürat bi akicilikla salaş meyhanedeki ye kadar hızını alıp yorgo'da ani bi frenle on cama çarpiyon. sanırım yorgo dışında ne yazsan giderdi*

ayı sözlük yazarlarının profilleri

33 yaş 85 kilo (önceden 130 du) 180 boy, top sakallı, kara kaşlı, kara gözlü :p
nam-ı diğer (bkz:asiscrus)

Toplam entry sayısı: 437

ayı sözlük itiraf

dün rakı masasında dertlerimizi meze yapıyorduk yine.
yapıyorduk derken arkadaşlarım yapıyordu doğrusu. herkes çekilen dandik aşk acısı ağlaya ağlaya anlatıyor. dandik diyorum çünkü 1 çift memeye acılarını unutacak insanlar.
anlatıyorlar sözlük, sürekli bir şeyler diyorlar ama duymuyorum. okyanusun dibine çapa atmış gibi boşluğa bakıyorum. o kadar boğluyorum, sıkılıyorum ki anlatamam size.

derdimi anlatamıyorum, nasıl anlatayım ki hepsi kapalı kapılar arasında yaşanmış, yasak elmadan ibaret onlar için yaşadıklarım. içimden sadece siz ne anlarsıniz aşktan demek geçiyor ama yutkunuyorum.
muazzez abacı vurgun çalıyor öyle bir içten söylemişim ki "ulan yorgo derdin mi var sanki keşke senin gibi olsak" diyorlar, gülüyorum "benim derdimde dertsizlik işte" diyip geçiyorum.
çektiğim acının, yaşadıklarımın birazını yaşasalar keşke. keşke beni anlayabilecekleri bir gün olsa.

tanrı varsa şayet neden bu yaşadıklarımı bana reva gördü bilmiyorum. sınavsa şayet neden en zor kağıt bana geldi anlamıyorum. günden güne yok olmak bizimkisi.
sahi yok oluştan kurtuluş var mı?

ayı sözlük itiraf

#404896
toplanın sözlük anlatıyorum.
dışarda buluşuldu. akşam vaktiydi ne yapalım ne yapalım derken "gel 2 bira içelim" deme gafletinde bulundum. gaflet diyorum çünkü hiç ama hiç alışkın değilmiş alkole. bildiğin 2 biraya gitti ama aşırı tatlı oldu sormayın (tabii yorgonuz ağırbaşlılığını korudu).
zaten önceden konuşmuştuk biraz vakit geçirip eve gecicektik öyle de yaptık. geçen süre zarfında topladı kendisini. izletmek istediği bir film varmış onu izledik vs. dedim içelim böyle olmaz devamı gelsin şunun. yine şişeler açılmaya başlandı baktım gidici, önünü kesip yorgonuz içmeye devam etti.
tabii siz buralara kadar okuyup devamında cool seks storysi arayacaksınız ama olmadı öyle birşey. geçip yatağa sadece uyuduk. ne o ne ben bir hamlede bulunmadık. neden diye soracak olursanız sohbet, muhabbet o kadar güzeldi ki sanki seks yapınca olay tamamen yapay bir hale gelecek gibi hissettim (sanki bu aksiyonların hepsi seks içinmiş gibi algısı).
sabah uyandığımda mükellef bir kahvaltı masası hazırlanmış, sevdigimi bildiği için masanın ucuna gazetelerimi koymuş, camımı açıp uyandırdı beni. belki ilk defa bu kadar iyi hissettim kendimi o anı anlatamam..
kahvaltı yapıldı tam sigara keyfi diyecekken telefon geldi çıkmak zorunda kaldım.
hala irtibat halindeyiz. birbirimizi tanıma çabası, ufak ego yarışmaları, beyin fırtınaları o kadar güzeldi ki seks yapmanın çok ama çok ötesindeydi.

ama sanırım kendisi biraz kaptırdı. ben uyurken tişörtumu koklaması, ufak tricklerimi öğrenip hep beni şasırtması ve bana duyduğu hissiyatın aşk olduğunu söylemesi korkuttu beni açıkcası. aşk bana göre zaman isteyen, kolayca ağıza alınmaması gereken bir kavram ve bunu ona da belirttim. bakalım zaman ilerledikçe neler göreceğiz. şimdilik hoşçakalın.

ysb223

kendisinin biraz sorunlu olduğunu düşünüyorum.
fazla ilgiye aç birisi. devamlı fark edilmek, birileri ile konuşma gereksinimini her entrysinde çitirdan dile getiriyor. bir kaç kere fotoğraflarını paylaşmış fiziği, tipi beni zerre ilgilendirmez, yorum da yapacak haddi kendimde bulmam ama attiğin fotorağraflar aklıselim insanları etkilemez belirtmek isterim.
evet seri eksileyen bendim.
büdüt: kendisine benim tarafımdan bir eleştiri yapıldı. eleştiride hakaret yok, nefret söylemi yok gerçekten boş duyar kasmaktan bıkmadınız mı?
bir suser 18 yaşında demiş. zaten 18 yaşında olduğu için bu entryi girdim ben. belki eleştiriye maruz kalan kişi kendi içerisinde bir öz eleştiri yapacak?
ama yok linç toplumu olmak bunu gerektirir değil mi? komiksiniz.

biseksüel

o kadar uzun yazılar içinde o kadar saçmalıklar var ki.
her biseksüeli aynı sanıp kesin yargıyla konuşmak aymazlıktan öte değil. nefretinizde boğulmanız dileğiyle.

uygarlık din ve toplum

freud un toplumsal kurum ve normlarını psikolojik açıdan ele aldığı bir eser.
klise, din ve dogmatik görüşlerin bilim aracılığıyla nasıl sonlanacağını bu kavramlar arasında kişisel nevrozların nasıl devinime ugradığını başlıklar halinde ele almıştır.
gerçekten okurken kendinizle ilgili kolaylıkla benzerlik gösteren noktalar bulabilirsiniz.

ayı sözlük itiraf

dün rakı masasında dertlerimizi meze yapıyorduk yine.
yapıyorduk derken arkadaşlarım yapıyordu doğrusu. herkes çekilen dandik aşk acısı ağlaya ağlaya anlatıyor. dandik diyorum çünkü 1 çift memeye acılarını unutacak insanlar.
anlatıyorlar sözlük, sürekli bir şeyler diyorlar ama duymuyorum. okyanusun dibine çapa atmış gibi boşluğa bakıyorum. o kadar boğluyorum, sıkılıyorum ki anlatamam size.

derdimi anlatamıyorum, nasıl anlatayım ki hepsi kapalı kapılar arasında yaşanmış, yasak elmadan ibaret onlar için yaşadıklarım. içimden sadece siz ne anlarsıniz aşktan demek geçiyor ama yutkunuyorum.
muazzez abacı vurgun çalıyor öyle bir içten söylemişim ki "ulan yorgo derdin mi var sanki keşke senin gibi olsak" diyorlar, gülüyorum "benim derdimde dertsizlik işte" diyip geçiyorum.
çektiğim acının, yaşadıklarımın birazını yaşasalar keşke. keşke beni anlayabilecekleri bir gün olsa.

tanrı varsa şayet neden bu yaşadıklarımı bana reva gördü bilmiyorum. sınavsa şayet neden en zor kağıt bana geldi anlamıyorum. günden güne yok olmak bizimkisi.
sahi yok oluştan kurtuluş var mı?

salaş meyhanedeki yorgo'nun kedisinin hamile kalması

merhabalar güzel sözlüğüm.
bugün itibariyle baba olacağımı öğrendim. canım kızım, güzel kedim hamile...
babalık duygusunu bu genç yaşımda yaşayacağımı hiç düşünmezdim amma oluyorum vallahi..
tebriklerinizi bekliyorum.

ysb223

kendisinin biraz sorunlu olduğunu düşünüyorum.
fazla ilgiye aç birisi. devamlı fark edilmek, birileri ile konuşma gereksinimini her entrysinde çitirdan dile getiriyor. bir kaç kere fotoğraflarını paylaşmış fiziği, tipi beni zerre ilgilendirmez, yorum da yapacak haddi kendimde bulmam ama attiğin fotorağraflar aklıselim insanları etkilemez belirtmek isterim.
evet seri eksileyen bendim.
büdüt: kendisine benim tarafımdan bir eleştiri yapıldı. eleştiride hakaret yok, nefret söylemi yok gerçekten boş duyar kasmaktan bıkmadınız mı?
bir suser 18 yaşında demiş. zaten 18 yaşında olduğu için bu entryi girdim ben. belki eleştiriye maruz kalan kişi kendi içerisinde bir öz eleştiri yapacak?
ama yok linç toplumu olmak bunu gerektirir değil mi? komiksiniz.

biseksüel

o kadar uzun yazılar içinde o kadar saçmalıklar var ki.
her biseksüeli aynı sanıp kesin yargıyla konuşmak aymazlıktan öte değil. nefretinizde boğulmanız dileğiyle.

seri eksi oy veren ezik

benim anlamadığım seri eksi alan arkadaşlar neden bu kadar sıkıntılı bu konuda.
insanların hakkınızda çok güzel düşünmesi neden bu kadar çok ilginizi çekiyor. bırakın eksilesin, artılasın ne önemi var. eksiledi diye girdilerinizin değeri düşmüyor.
sevmesinler onlar sizi ben sizi seviyorum -boşverin.

ysb223

kendisinin biraz sorunlu olduğunu düşünüyorum.
fazla ilgiye aç birisi. devamlı fark edilmek, birileri ile konuşma gereksinimini her entrysinde çitirdan dile getiriyor. bir kaç kere fotoğraflarını paylaşmış fiziği, tipi beni zerre ilgilendirmez, yorum da yapacak haddi kendimde bulmam ama attiğin fotorağraflar aklıselim insanları etkilemez belirtmek isterim.
evet seri eksileyen bendim.
büdüt: kendisine benim tarafımdan bir eleştiri yapıldı. eleştiride hakaret yok, nefret söylemi yok gerçekten boş duyar kasmaktan bıkmadınız mı?
bir suser 18 yaşında demiş. zaten 18 yaşında olduğu için bu entryi girdim ben. belki eleştiriye maruz kalan kişi kendi içerisinde bir öz eleştiri yapacak?
ama yok linç toplumu olmak bunu gerektirir değil mi? komiksiniz.

feminenlere ilgi duymayan gay

la benle batak oynamayacak adamı ne yapam.
edit: batak oynayamayan birisi eksilemiş. kudur.

thepillars ve vaporwave dinleyen adam'ın aynı kişi olup troll olması

kusura bakmayın ama midemi bulandırıyorsunuz.
yazık.

ayı sözlük'te keşfedilen ilk yazar

albertcamus
girdiği entrylerinin içinin boş olmadığını görmüştüm. herkes öyle sandım ya la.

biseksüel

o kadar uzun yazılar içinde o kadar saçmalıklar var ki.
her biseksüeli aynı sanıp kesin yargıyla konuşmak aymazlıktan öte değil. nefretinizde boğulmanız dileğiyle.
Henüz takip ettiği biri yok.