brother

Durum: 117 - 0 - 0 - 0 - 18.08.2015 17:15

Puan: 1422 - Sözlük Kezbanı

3 yıl önce kayıt oldu. 4.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 6

sananda

gene hastalanıp, hastane hastane dolanmaktadır kendileri. geçmiş olsun arkadaşım, çabucak iyileş, çabucak gel özleniyorsun.

bir erkeğin en güzel olduğu an

uyurkenki halidir.

not: gay değilim pasifim.

hayatı kolaylaştıran tüyolar

bosverin yutubda videodan gif yapmayı. pek bi işinize yaramaz.
zengin birini bulup kendinize aşık ederseniz hayatınız fena halde kolaylaşır. kippsss.

ayı sözlük dergisi için isim önerileri

tenga

mççv

bozosnn

sananda geri gelsin kampanyası

aha birini daya yakaladık.

kırmızı ruj

en çok bakkal hasan amcaya yakışır.

kadınların sürekli bir pozitif ayrımcılık beklemesi

gün boyu toplu taşıma kullanan biri olarak gözlemlerimi bu doğrultuda dillendireceğim.

binersin otobüse, akşama kadar koşturmuşsun, e yaş da ilerliyor ufak ufak, ayaklarına kara sular inmiş felan. biri inse de yerine otursam diye iç geçirirsin ve duaların kabul olur. yanındak vatandaş duracak düğmesine basar. tam o kalkarken ayakta sizinle yer kavgası yapmak için tırnaklarını bilenmiş, dişlerini sivrilmiş bir hanım kız ile göz göze gelirsin. iç sesler başlar çatışmaya:

-çok yorgunum hanım kızın oturmam lazım.
+ ama benim de amım var. ben oturmalıyım.
- iyide ne alaka, ben yorgunum.
+ olabilir, bütün erkekler benim amım olduğu için bana yer veriyor. o nedenle ben oturcam.
- nah oturursun. hadi baş. çok istiyorsan gel kucaama otur. saçını başını yoldurma pis sürtük...
+ ama benim am....
- daha konuşuyo zilli...

tabi bu kadar absürt değil ama benzer diyaloglar ve manzaralar çok oluyor sözlük.

filizku geri gelsin

eşcinselliğiyle barışamamış eşcinsel

her seks sonrasında pişmanlıklar içinde yüzüp, tövbelere boğulur. aslında onun suçu yok, mazur görmeli. öyle yetiştirmişler ne yapsın. öyle anlatmışlar. kabul ederse eşcinselliğini kuşum aydın gibi olacak mahakkak. herkes dalga geçecek onunla.

ayı sözlük dergisi için önerilen fikirler ve entryler

(bkz: şerefsizim ben bunu düşünmüştüm)

kitabın yarısı itiraflardan oluşmalı. o kadar güzel şeyler var ki, insanın kanını donduruyor. tecavüzünden tutun da, aileye itirafına kadar tam bir cevher yatağı itiraf başlığı.
bir de bu başlığın dışında bir entry seçme heyeti oluşturun. 5-6 tane yazar (ben de varım) başlık bölüşümü yapıp tepeden tırnağa didikleyip seçsinler. sonra seçilenler arasından tekrar bi eleme yapılsın. mis gibi bi iş çıkar bu şekilde.

translarla girilen ilginç diyaloglar

bahçelievler merobilmem ne hastanesinde annesiyle beraber sıra bekleyen bir afet-i devran. annesi dediysem belli. hık demiş burnundan düşmüş. bu kadar benzerlik olur bir ana-kız arasında.

b: ben
a: trans abla.

b: geçmiş olsun *
a: saol canım. sana da. neyin var?
b: ben değil arkadaşım, endoskopi, senin neyin var?
a: hamileyim kontrole geldim,
b: ?!?!?!?!
a: aahahahahahah allah canını almasın, bende endoskopi olcam. sanırım seninkini bekliyorum. o çıkınca giricem.
b: benimki değil kız, arkadaşım sadece.
a: ay tamam bee arkadaşın olsun, yemedik hahahah,

o arada arkadaşım (yani benimki) sedyede çıktı. ben tabi kaltım sedyede elinden tutup durumunu sordum. bizim ablayla göz göze geldim o anda, abla kafasını sağa sola sallayıp sırıtarak sessizce 'orospuuu' diye mırıldandı.. bende bi öpücük atıp göz kırptım, karşılıklı sırıttık birbirimize.

onur yürüyüşüne destek veren hacı dede

boşuna dememişler ne çıkarsa hacı hocadan çıkar diye.
olayın aslı nedir bilmiyorum ama tivitırda bu fotoyu görünce paylaşak istedim.

http://twitter.com/ada_190566/status/615...

edit: şopmuş lan. nasıl da inanmıştım. tü evren belanızı versin.

growlr

yıllardır aynı yüzleri, aynı insanları barındıran uygulama. sponsor olmuşlar sanki. en son 2 yıl önce kullandım ve iki yıldır kullanmıyordum* *. geçen yine bir ara baktım ne var ne yok diye. 2 yıl önce nasıl bıraktıysam aynı duruyo. mesafeler bile.

bir erkeğin en güzel yeri

cüzdanı tabii ki... kabarık olanı makbuldür.

şaban’la recep’in aşkına ramazan engel olamaz

şabanla ramazanın aşkına sayın cb recep bey baya baya engel oluyor işte. slogandan asıl çıkarmak istediğim buydu aslında ama çıkarmadım.

iyi bir slogan olmadığı kanısındayım. kutsalları için yırtınan bir ülke var karşımızda ve siz her ne kadar iyi niyetli olsanız da, ne kadar mizah deseniz de karşınızda bunu anlayacak potansiyelde bir makam yok, aksine bunu kendi menfaatlerine kullanmak için bahane arayan insanlar, devlet büyükleri var.

canoşlarım benim; herkes sizin gibi saf ve temiz düşünceli değil. uyanın artık. koz vermeyin şu beyinsizlere. biraz daha ustaca oynamanın vakti geldi de geçiyor bile.

edit:

koz vermeyin şu beyinsizlere dedim ama dimi?
sabahtan beri tepemde bık bık bık bık ötüp duruyorlar bak. konuşacak laf bulamıyorum. geri zekalı embesiller çileden çıkardılar tansiyonum düştü amk

facebook'ta profil fotoğrafına gökkuşağı eklemek

örümcek adam beyaz ve heteroseksüel kalmalı

3 büyük süper kahramandan birinin yani batman'ın gay oması yetrlidir. eğer iki olursa dengeler bozulur, evrende kocaman bir delik açılır. bir kaosa sürüklenmek istemiyorum.
  • /
  • 6
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 117

ayı sözlük itiraf

ben bir plaza kaşarıyım. hemde en kaşarından. geriden gelenleri ezeceğim haberiniz olsun.

sevgili sözlük

çok sık aşık olanlara uyuz oluyorum sözlük.

ben 39 yaşındayım. bi askerden önce birine it gibi aşık olmuştum. bi de bu aralar bi kıprdanma var gibi. hemde hayatıma onlarca erkek girmesine rağmen. doğru insanı mı bulamadım acaba?
ama millete bi bakıyorum; geçen yıl herifin birine kör kütük aşık olan bir adam bu yıl zil zurna aşık olduğu başka birinden ayrılmış aşk acısı çekiyor.. arada da çerezler eksik olmuyor tabi.

neyse herkesin hayatına kimse karışamaz tabi de. ne bileyim. bende bi tuhaflık yoktur inş.

ya da insanlar hoşlantıyı aşk sanıp boku bokuna acı çekiyırlar. bilemedim annem.

erkek değiliz kızız diyen çocuklar

internette tanışılan ilk kişi

sakarya'da olan ve mesafe olarak uzak olsa da en yakın dostum olmayı başaran adam.

yıl 2005
. yukarıda anlatılanlardan farklı olarak bir gay hikayenin altında gördüğüm bir msn adresi ile başladı. ben istanbul, o sakarya. gidilir mi gelinir mi falan derken samimiyet epey bi ilerledi. o zamanlar msn revaçta tabi. sonrasında skype'e uğramadan direkt whatsapp'a taşınan muhteşem bir arkadaşlık. aradan geçen on yıl boyunca saatler süren telefon sohbetleri. 7/24 mesajlaşmalar. gören der ki deli divane aşık liseliler bunlar. ama aşk yok. arkadaşlık, dostluk o kadar ağır bastı ki, neden ve nasıl tanıştığımızı unutup, seks dahil olmak üzere her şeyi geride bırakıp sadece ve sadece dostluğu tattık birbirimizde.

evet internetten 2004 yılında tqnıştığım adamla yatmak için tanıştım. ama zaman bize öyle bir oyun oynadı ki o yatma fikri şu an ikimizin de aklına bile gelmiyor. can ciğer kuzu sarması arkadaşız artık. sırdaşız, kankayız.

eski yazarlar geri gelsin kampanyası

penisi büyük olan erkeklerin karşılaştıkları sorunlar

rahat ve geniş bişey giymeye çekiniyoruz.. bütün her şey meydana çıkıyor, hatta damarlarına kadar belli oluyor.. o nedenle dar baksırlar giymek zorundayız. hem de sürekli.

(bkz: yazar burda kendinden bahsetmiş )

seksten soğuma nedenleri

lavaj yapmayan geri zekalı koli. domates kabuğu falan çıkabiliyo. artık sormadan yapmıyorum.
ps: üst entrylerde kasık biti demiş arkadaşlar. gerçekten var mı merak ettim. şaşırdımda.

alttaki yazara soracaklarım var

evet. ben hep yanlış zamandayım zaten. aslında bundan 200 yıl sonra falan tuvalete bile uçarak gittiğimiz dönemde yaşıyor olmam lazımdı. ama olmayınca napcan. katlancan işte.

alttaki beybi; bir kalpte iki aşk olur mu?

31 mart 2015 istanbul cumhuriyet savcısının rehin alınması

olay sol bir örgüt tarafından yapıldığı için konduramayıp komplo diyen ergenleri de görmüş olduğumuz olay. cesetler üzerinden siyaset yapmayı bırakın artık. 3 can gitti arkadaşım. kim yaparsa yapsın suçludur. ister müslüman bir örgüt, ister sol bir örgüt. düşüncenin ne olduğu suçun üstünü örtmez.

boş veya geçersiz oy kullanan insan

aslında tüm ülke elele veripte herkes geçersiz oy kullansa da; şu başımızdaki mallar tamamen siktirolup gitse, adam akıllı hizmet edecek birileri gelse dediğimdir. ama işte hayal etmekle olmuyor bazı şeyler.
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.