ankara ayağı için çok heyecanlıyım, tüm yıl tatillerimi bu ankara ayağını yerinde izleyebilmek için planlamıştım, öyle de olacak çok şükür.
genç bir takımız, alttan gelen nesli takımımıza adapte etmeye çalışıyoruz, vnl de bunun için biçilmiş kaftan, önümüzde asıl önemli olan avrupa şampiyonası var. dolayısıyla bu vnl'de alacağımız yenilgilerin verilen setlerin şu aşamada pek bir ehemmiyeti yok.
mağlubiyetler oldu, olacaktır. hatalarımız da oluyor haliyle, olacaktır. 16-17 yaşındaki kızları demotive etmenin lüzumu yok, ülkenin ışığı olmaya devam edecekler, bize de her koşulda arkalarında olmak düşüyor.