ayı sözlük

  • /
  • 33
aktif olarak yeni yeni kullanmaya başladım. keşke daha fazla kişi olsa.
ben de geldim, kabul ederseniz tabii....
https://tr.wikipedia.org/wiki/%251_kural...

neden sessiz olduğunu merak ediyorsanız bunu okuyun.

özet: çünkü internet kuralı böyle. siteye girenlerin büyük bir kısmı sadece yazılanı okurken, azınlık bir kısım içerik üretiyor.
ilk girişimin üzerinden 10 yıl falan geçmiş heralde. bilgi verdim, trollük yaptım, banlandım, aşık oldum, kendim entrylerimi silip gittim, geri geldim vs. demem o ki bir sözlük hiç mi değişmez ya? hiç mi abi? bankacının yaşadığı kürt tartışmasının bile aynısı yaşandı lan. karakterler farklı sadece. banlanmalar aynı. dedikodular aynı. herşey aynı herşeyyyy.

kimse asla ama asla kendinde hata görmüyor. zaten biraz da bu yüzden hiçbir şey düzelmiyor.

birkaç yıl sonra bu entrynin o günün yeni yazarlarıyla güncelliğini koruyacağını bilmemin haklı gururuyla sizleri selamlarken entrymi yine saçmasapan sonlandırıyorum aşklarım. kalın sağlıcakla ya da ne sikim yerseniz.
hep o elit kaltakları yüzünden sözlükten gitmiştim. sanırım dönebilirim artık. oh miss valla, tertemiz oldu sözlük. uçurulan yazarlar zirvesi de yapar şimdi bunlar. hiç fırsat kaçırmazlar.

(bkz: eee ne zaman kutluyoruz )
(bkz: kaç kişiyiz )
  • /
  • 33