bi siktir git

birkaç yıl önce başından geçen bir olayı hatırlatan başlık.

arkadaşlarla bi lokantada oturmuş çok önemli bir mevzu hakkında konuşuyoruz. bi tane garson vardı 50'li yaşlarda. diğer elemanların ona hitabından anladığım kadarıyla adı ismail. herkes ismail abi gel ismail şunu getir falan diye sesleniyordu adama. bu garson ismail abi de ikide bir gelip dikiliyo tepemize .
-efenim bi arzunuz var mı .
-yok deyip gönderiyoruz ama 5 dakka sonra yine geliyo. e konuştuğumuz mevzu önemli. bölünmeye gelmiyo.
en sonunda dayamadım . ve dedim ki:
-ya ismail abi bi siktir git ya.


tabi müessese biraz saygın. rezalet çıkmasın diye ismail abi ses etmedi ama biz 3 dakika içinde o lokantadan 3 km uzaklaşmış olduk.

paylaşmak istedim.
sorularıyla insanı çileden çıkaran tiplere söylenecek en güzel laf.
içinde hem cinsellik hem seyahat olan öneri
heteroseksüellerin çok kullandığı küfür kalıbıdır. '' tamam da kime '' diye karşılık verdiğinizde suratlarındaki dumura uğrama ifadesi çok eğlencelidir. * * *
sadece seks için buluşulan erkeğin kaba talebi.
bazen, hatta genel olarak her zaman her şey için kullanılabilecek mükemmel ifadedir. gel gör ki toplu yaşam kurallarından, kibarlıktan vs bunu dıştan söylemek pek mümkün olmuyor
küfürdür... kalp kırıcı bir sözdür... ama bazen nasıl da ferahlatır gönlü tıpkı beli getirmişcesine!
bazen o kadar hakederki karşındaki, söylendiğinde cuuukkk diye oturur.
zivanadan çıkartan insanlara en güzel cevaptır net.