bursa'da kfc neden yok

önceden vardı kapandı gittiler ama kfc'ler şimdi tekrar açılmaya başlamışlar ve çok daha kaliteli diyor herkes. anlamadığım bursa gibi kalabalık bir şehre niye açmıyorlar illa istanbul'a mı gidelim kfc yemek için