"git evinde içkini zıkkımlan", "git evinde konuş ve yaz", "git evinde siyaset yap", "git evinde ateist ol", "git evinde sevgilinin elini tut" gibi faşist vecizelerin bir başka örneğidir. kamusal alanın tüm farklılıklara kapatılmasını ve herkesin riyakarca maskelenerek davranmasını hayal eden totaliter zihniyetin göstergesidir. sokaklar, caddeler ve meydanlar halkındır, bizimdir; belli bir zihniyetin veya silahlı gücün değil... güya, çocuklarını ve gençlerini bizden çok önemsediğini göstermek isteyen faşist zihniyet, bula bula onların cinselliğini ve aşk yaşamını odağına almaktadır. bu durum, hayatın, demokrasinin ve insanlığın bittiği noktadır. gençlerini bu kadar önemsediğini ileri süren binbirsuratlı riyakar zihniyet, öncelikle onların temel fizyolojik ihtiyaçları olan "iyi beslenme", "iyi koşullarda yaşama" ve "spor yapma" haklarına saygı gösterip tüm hassasiyetlerini ve paralarını bir akıtsın bakalım yiyorsa!!! tanrıdan dileğim, yetersiz beslenen, bedenen ve ruhen yetersizlikler içinde yaşayan milyonlarca gencin elleri, aklı fikri onların kıçını ve zikini dizginlemekte olan sahtekarların yakasında olsun!!
hayatın her anında aklıma düşen ve o an yaşadığım ruh halini direkt tanımlayan başlıklar. her aliyle nokta atışı. yaşanmışlıkları ile sabitler. birebir bir başlığın başıma gelerek tecrübe edilişi de güzel çağrışımlar yaratan bir durum. tam olarak abi ben bunu bir yerde okumuştum ya hali.
sigara sosyalleşmek için birebirdir. örneğin sigara içmeseydim gittiğim kursta adını bile bilmeyeceğim kişiyle sürekli balkonda sigara tüttürdüğümüz için zamanla çok yakın olduk. ve buna benzer örnekler çok fazladır eminim. he bi de parmakta bıraktığı kokuya bayılıyorum. son olarak tabi ki sigara sağlığa zararlıdır bırakacağım. umarım.
şu ara psikopatça dadandığım avangard italyan sinemasında; yoğun çıplaklık ve şiddet sahneleri ile dikkatimi çeken; maurizio pradeaux filmi. "passi di morte perduti nel buio" ojinal adıyla yayınlanıp ingilizceye bu şekilde evrilen filmin yönetmeni ile ilgili fazlaca bilgi yok aslında. bilinenler çağdaşı olan paolo cavara, lucio fulci ve francesco barilli gibi isimlerle aynı yönde iz tutması ve gore'de homoseksüellik ve işkence dokusunu sonuna kadar kullanması.
ispanyol ve italyan korku filmi yönetmenleri tarafından bir tutku ve seks şehri olarak istanbul temasının sıklıkla kullanıldığı 70'lerde, güzelim şehrin kendi yönetmenleri tarafından nasıl çöpe atıldığını hatırlatmak isterim.
istanbul-atina treni ile seyahat eden gizemli bir muhabirin, işlenen cinayetler üzerine hedef haline gelmesini anlatan film; rahat kafayla keyifle izlenecek türden.
video ya da fikir lgbti'leri hangi yonden guclendiriyor acaba? boyle bir yon goren var mi su yarari da dokunmustur diyen. bence ortada dupeduz lgbtileri heterolarin anlayisina sevgisine muhtac olarak gostermis.