effortless

Durum: 35 - 0 - 0 - 0 - 07.01.2013 04:28

Puan: 832 - Sözlük Kezbanı

5 yıl önce kayıt oldu. 2.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 2

e-disco.net

elit olma derdinden ziyade artık faal durumda olmamasından kaynaklı olduğu için üye alımını gerçekleştirmiyor olabilecek forum. son birkaç sene içerisinde zaten paylaşımın çoğunluğunu gerçekleştiren üyeler birer birer elini ayağını çekmişti. bunun da en büyük nedeni 2004 yılından beri yoğun olarak paylaşımların gerçekleştirilmesi sonucu kullanıcıların doygunluk noktasına erişmiş ve teknolojik olarak da forum kültürünün azalmış olması gösterilebilir.özellikle eşcinselliğinin yeni yeni farkına varan veya merak içerisinde olan, genel olarak bilgi almak isteyen kişilerin "genel olarak eşcinsellik" ve "basında eşcinsellik" başlıkları altındaki konulara göz atması faydalı olacaktır. homedisco kısmındaki kullanıcıların özenle hazırlamış olduğu ve fazlasıyla çeşitliliğe sahip olan radyo programları da dinlenmeye değerdir.

yanlış kişiye aşık olmak

marilyn: do you know i've been married three times already? how did that happen? (biliyormusun, şimdiden üç defa evlendim. bu nasıl gerçekleşti?)
colin: you were just looking for the right man. (sen sadece doğru adamı arıyordun)
marilyn: they always look right at the start (başlangıçta hepsi doğru görünür)

(bkz: marilyn monroe)
(bkz: my week with marilyn)

kuşum aydın'ın full aktif olması

kadınlığın edilgen, erkekliğin etken olması üzerine kurulu bakış açısının etkisinden kurtulamamış olmanın etkisi ile genel olarak kadını temsil ettiğine inanılan davranışlara sahip olması nedeni ile kişinin illaki edilgen olarak, tek taraflı bir cinsel münasebette bulunması gerektiği ve bunu sağlamıyorsa da durumun büyük bir tezat oluşturduğu ve bu tezatın da alay konusu olabileceğini ima eden eşcinselleri göstermiş olan başlık. bu toplumun belirlediği cinsel rollere, erkekliğin ve kadınlığın tanımına bizzat kendi varlığınız ile karşı duruyorken ve bu tanımlamalara uymadığınız için de en fazla baskıyı gören kesimin bireyleri iken, bizzat kendi içinizden yapılan ötekileştirmeyi anlamak mümkün olmamaktadır.

eşcinsellerle arkadaşlık

eşcinsel birisi ile arkadaş olmak* ile arkadaşın eşcinsel olması tamamen farklı olaylar olduğu için, kişiler açısından fazlasıyla değişkenlik gösterebilecek değerlendirmeler ve sonuçlar barındıran durum. kader ortağı arama, rahat rahat dertleşebilme*, dünya genelinde oluşturulan tek tip ya da baskın bilinen eşcinsel figürünün avantajlarından faydalanma* (özellikle bu arayışta bulunan kadınlar için hedef, eşcinsel erkeklerdir) vb sebepler ile özellikle eşcinsel olan birisi ile arkadaşlık kurmak isteyen insanlar mevcuttur. ancak cinsel yönelim/kimlik bir insanın bütününü oluşturmadığı gibi hayat, filmlerdeki gibi eşcinsel figürlerle soslanmış olan çok derinliği olmayan, eğlenceli ve özendiren kurgulardan ibaret değildir ve insanlar beklentilerini her zaman karşılamayabilirler. ortak sıkıntıların yakınlaştırdığı kişiler de, ilişkinin derinliği başka etmenler ile sağlanamadığı takdirde, ortak sorunun taraflardan birisi veya her ikisi açısından çözülmesi veya etkilerinin hafiflemesi nedeni ile birbirlerinden uzaklaşabileceklerdir. ancak bir arkadaşınızın eşcinsel olması; yani çok iyi anlaştığınız bir insanın eşcinsel olduğunu öğrenmeniz veya gey/biseksüel/heteroseksüel olma durumlarının bir arkadaşlık içerisinde büyük, sıkıntılı ve öncelikli bir detay sayılmadığı, o kişiyle birlikte olmanın başlıca nedeninin cinsel yönelimi veya kimliği olmadığı, kişinin bütünlüğünün benimsenebildiği koşullarda daha sağlıklı ilişkiler kurulabilir.

ayı sözlük yazarlarının şu an dinlediği şarkılar

k.d. lang - constant craving ;

mahallenin bakkalinin kocasi

bugün içerisindeki bazı entryleri ile ilgili konular hakkındaki duygularıma tercüman olmuş yazardır.

iki kaşının ortasını alan erkek

eğer bölgedeki kıl durumu yerleşimi, iki kaş olarak tabir edilebiliyorsa gerek olmayabilecek durumdur. ama önemli olan insanın kendini mutlu hissetmesi ve sahip olduğu özelliklerin veya uzuvların kişilerin karakterlerini ve beklentilerini ifade edebilmesi ise, bireyler başkalarının belirlediği herhangi bir kalıba girme zorunluluğu olmadan istedikleri oranda ve formda şekillendirme yapabilirler.

kadının kadına uyguladığı şiddet

her ne kadar adını yaşanmış bir olaydan almış olsa da, stockholm sendromu'nun en çarpıcı, en yaygın ve de tarihsel geçmişi en fazla olan örneğidir.

iç çamaşırı giymemek

olmadık ve lüzumsuz yerlerde ereksiyon olma korkusu ile denemeyeceğim eylemdir**.

jenna talackova

miss universe canada 2012, yani kazananın kanada’yı miss universe yani kainat güzellik yarışmasında temsil ettiği, ülkenin en kapsamlı güzellik yarışmasının ilk 12’ye kalan yarı finalistinden biri ve aynı zamanda da miss congeniality (sempati güzeli) seçilmiş olan transeksüel model.

14 yaşında ailesinin de desteğini alarak hormon tedavisine başlayan jenna, 19 yaşında fiziksel dönüşümünü tamamlayarak, kanada yasalarına göre resmen kadın olarak kabul edilmiştir. ilk olarak da 2010 yılında, tayland’da trans kadınlara yönelik geleneksel olarak düzenlenen miss international queen yarışmasında kanada adına yarışmıştır. 2012 yılında ise daha büyük bir adım atarak, ülkenin en büyük güzellik yarışması organizasyonu olan miss universe canada'ya başvurmuş, organizasyon komitesinin tüm ülke genelinde yapılan başvuruların değerlendirmesi sonucu, final gecesinde yarışacak 65 kadın arasında yer almıştır.

ancak ilk 65’in anons edilmesinden sonra, güzellik yarışmalarını takip eden ve daha önce tayland’da düzenlenmiş olan yarışmadan jenna’yı hatırlayan birisinin gerçekleştirdiği bildirim/şikayet sonucunda, biyolojik olarak/doğuştan kadın olmadığı sebebiyle organizasyon komitesi tarafından diskalifiye edilmiştir. jenna talackova ise bu durum üzerine, kadın hakları ihlali konusunda uzmanlaşmış olan amerikalı avukat gloria allred ile irtibata geçmiş ve hem miss universe canada, hem de bu organizasyonun bağlı olduğu ve emlak kralı olarak da bilinen donald trump’ın 1996 yılından beri sahip olduğu miss universe organization’a karşı hukuki işlem başlatmak için hazırlıklara başlamıştır. bunun yanında donald trump’ın konu ile ilgili kendisi ile röportaj yapan televizyoncu barbara walters’a, jenna’nın isim ve soy ismini kullanarak ingilizce’de cinsel organ anlamını çağrıştıran “jennatal” (genitalia) benzetmesini yapmasından sonra gerilim daha da artmıştır. ancak donald trump daha sonra, bu benzetme nedeniyle geri adım atmış ve sonrasında da miss universe organizasyonu ile birlikte tarihi bir karara imza atarak, transeksüel kadınların da doğuştan kadınlarda olduğu gibi, gerekli fiziki ve yaş sınırı şartlarını sağladığı sürece, miss universe çatısı altındaki yarışmalara katılmalarında bir sakınca olmadığına karar vermişlerdir.

bu gelişme üzerine, en büyük hayali bir victoria’s secret defilesinde modellik yapmak olan jenna talackova, miss universe canada 2012 finalinde yarışmış, iran asıllı sahar biniaz’ın birinci seçildiği yarışmada 65 kadın arasından ilk 12’ye kalmış ve de diğer yarışmacıların oyları ile miss congeniality ödülüne layık bulunmuştur.

seksi fotoğrafları için tıklayınız; http://www.mirror.co.uk/news/world-news/...

ağız kokusu

boşanma sebebi olabilmektedir. ancak belli bir sağlık probleminden kaynaklı olmayan durumlarda, özellikle yatmadan önce dişlerin fırçalanması, diş ipi kullanımı ve dil pası denilen, dil üzerindeki yiyecek ve içecek kalıntılarının temizlenmesi ile kolayca giderilebilecek olan bir tür kötü kokudur. gün içinde acil durumlarda (koku yapabilecek bir gıdanın tüketimi sonrası gibi) karanfil çiğnemek* veya ağızda bekletmek yardımcı olabilir.

eşcinsellerin genellikle terbiyesiz insanlar olması

aynı etkilere maruz kalan insanlar benzer tepkiler verme eğilimi gösterebilir, bu durum akılcı olabilir ama olasılık ile gerçeklik arasındaki fark da apaçık ortadadır. sözü geçen görülmesi muhtemel etki ve tepkiler de kendi içerisinde çeşitlilik gösterir. homofobi, dışavurum olarak tek tip bir hareketten ibaret değildir, insanlar çeşitli yollarla homofobik tepkiler gösterebilir. kimisi bu davranışı söz yolu ile, kimisi şiddet ile, bazıları ise çeşitli yaptırımlar ile yansıtır. bunun yanında insanlar yaşadıkları ya da her an maruz kalma ihtimalini göz önünde bulundurdukları bu tip davranışlara aynı tepkileri vermezler, her insanın bakış açısı birbirinden farklıdır ve bu bakış açısını şekillendiren tek etmen de kişinin cinsel yönelimi veya kimliği değildir.. hatta ortak bir özelliğe sahip oldukları için, aynı olayı tecrübe etmek durumunda kalan iki insanın vereceği tepkiler ve bu olaydan etkilenme durumları da farklılık göstermektedir, yaşamak ile yaşadığını anlamlandırmak aynı değildir. hatta çok klişe olsa bile içinde belli bir miktar su olan bardağa bakan kişilerin, kimilerinin yarısı boş, kimilerinin ise yarısı dolu olarak değerlendirmesi, bakış açısı ile ilgili güzel örneklerden biridir.

eşcinselleri en fazla etkileyen konu, doğal olarak zarar görme korkusudur. bu nedenle insanlar çevresine kolay kolay güvenemeyebilir. ancak güven kimileri için paranoya iken, kimileri daha temkinli olarak kendilerini güvende hissedebilir. bunun yanında yalnız kalma korkusu, etrafındaki insanların nefretine maruz kalma gibi etmenler herkes için geçerli değildir. benzer durumlar yaşandığı takdirde bile, herkes aynı şekilde hissetmemekte ve dolayısı ile aynı şekilde etkilenmemektedir. kıskançlık, kibir, iyi görünüp arkadan atıp tutma, yanlış beyanda bulunma ya da çekememezlik ise, ortak özelliği sadece eşcinsel olmak olan insanlar üzerinden genellemesi yapılabilecek davranışlar değil, söz konusu bile olamaz ve nesnel bir değerlendirme olmaktan çok uzaktır. kişi, ancak kendi etrafındaki insanlar ve onlar ile olan ilişkileri üzerinden bu kanıya varabilir ve takdir edersiniz ki yapacağınız her tespit öznel olacaktır. bu demek oluyor ki, tespitleriniz sadece sizin bakış açınız doğrultusunda ve sadece etrafınızdaki insanlar üzerinde geçerlilik gösterir. bu kalite kontrol testi değildir, alınan bir numunedeki istatistiki arıza oranı üzerinden, genel güven aralığına uygunluğunu tespit edebilmek için hepimizin eşdeğer, fabrikasyon ürünleri olmamız gerekmektedir, takdir ederseniz ki bu da mümkün değildir.

insanlar haksızlığa uğrayabilir, hak etmediklerine inandığı olayları tecrübe edebilir ve bunun yarattığı sinir ve hayal kırıklığı ile de bazı sözler sarf edilebilir, tamam. ancak botswana’da 6 kişi tarafından günlerce tecavüze uğrayan kadının yaşadığı iğrençliği ifade edebilmek ne kadar zor ise, “dünyadaki siyahilerin geneli tecavüzcüdür” sözünü söyleme hakkı da kimseye ait değildir. insanların korkuları, paranoyaları, üzüntülerle yoğrulmuş, umutsuz ve kısıtlanmış hayatları onları, kesin olmamak ile birlikte psikolojik olarak ruh sağlığı stabil olmayan bireyler haline getirme olasılığı vardır, ancak bu ruh hali, öncelikle kişinin kendi hayat kalitesinin sürekliliği, sürdürülebilirliği ile ilgili bir sorundur. yine de bu tür sıkıntıdan muzdarip insanların, terbiyesizlik adı verilen diğer bireylerin bedensel ve ruhsal bütünlüğünü, toplum içerisindeki duruşlarını haksız ve olumsuz yönde etkileyecek olan davranışları sergileyeceğine yönelik bir kaide de, kanıt da bulunmamaktadır. terbiyesiz olmak için eşcinsel olmaya ya da çok sıkıntılı hayati tecrübeler edinmeye de gerek yoktur. insanlar eşcinsel oldukları için veya herhangi bir sıkıntıyı tecrübe ettikleri için de belli bir oranda* terbiyesizlikle itham edilmek zorunda da değillerdir.

eşcinsel evlilikler

sadece ilişkiyi bir öteki aşamaya yükseltmek(!) ya da daha ona daha büyük anlamlar yüklemek anlamı taşımayan ve böyle bir zorunluluğu olmayan, bunun yerine partnerlerin yasal ve sosyal pek çok alanda bir birlik olarak görülmesinin ve bu doğrultuda birbirlerine karşı oluşan mesuliyetlerinden doğan, yaşanılan ülke yönetiminin teminatı altında bulunan avantajlardan faydalanabilmelerini de amaçlayan sosyal yapılardır ve gerekli olup olmadığı her ilişkinin kendi içerisindeki yapısı ve ihtiyaçları doğrultusunda değişir. örnek olarak; sağlık sorunları yüzünden geçici ya da belli bir süre çalışamayan ve bu nedenle sağlık güvencesi olmayan ve tedavisinin gerektirdiği yüksek madddi olanakları temin edemeyecek durumdaki bir eşcinsel, eş durumundan partnerinin sahip olduğu imkanlardan faydalanabilir.

erkek adam kaşlarını almaz

erkek adam, epilasyon konusunda tecrübesi olmayan kişi veya kişiler anlamına geliyor ise*, kişinin kendi başına yapmaması gereken eylem.

eşcinsellerin genellikle terbiyesiz insanlar olması

kimsenin tekelinde olmayan ve herhangi bir özelliğe dayandırılmadan da görülebilecek yoz ya da istenmeyen davranışların, tek bir farklılığa mal edilmesiyle ortaya çıkmış olan söylemlerin bir diğer örneği. bu sözü sarf eden kişinin yine bu güruhun içinden birisi olması, yapılan tespiti*, genele yapılan bir özeleştiri niteliğine büründürmemektedir. isterseniz bütün bir kışı geçirecek kadar yiyecek stoğunuz olsun, isterseniz daha hiç parmak uçlarınızla başka bir erkeğin pübik kıllarını taramamış olun, sadece birlikte olmak istediği kişinin cinsiyeti ve toplumda ortalama olarak gördüğü baskı dışında ortak özellik atanamayan insanlar üzerinden, göreceli olarak iyi ya da kötü yönde ekstradan bir genelleme yapma hakkı da kimseye verilmemektedir. bunun yanında herhangi bir insanın, eşcinsel ya da değil, çevresinde olan kişiler ile yaşamış olduğu etkileşimler, dialoglar veya tatsızlıklar sadece kişinin kendisini bağlamak ile birlikte, bu tecrübeler sadece kendi olay örgüsü içerisinde açıklanabilir. bu neden ile yapılabilecek tespitlerin de sadece o ortam içerisini kapsaması ve daha da önemlisi tek taraflı ve öznel olduğunu ortaya çıkaracak betimlemelerde bulunulması gereklidir. belki de bu tür genellemeler, kişinin bu zamana kadar yapmış olduğu seçimlerini sorgulamaktan kaçınmak için yarattığı bir tür savunma mekanizması da olabilir**.

venezuela

insanların bu ülkeye sempati duymasının en büyük nedenlerinden biri hiç şüphesiz, uluslararası güzellik yarışmalarında hemen hemen her yıl derece ya da dereceler alan güzel kadınlarıdır. bu kadınları bu kadar özel ve güzel yapan etmenlerin başında, miss venezuela direktörü osmel souza'nın başını çektiği organizasyon komitesi tarafından verilen sıkı eğitimler ve ışık görülen adaylara sunulan ücretsiz estetik operasyonu imkanlarıdır. ancak bu operasyonlar yıllardır, pek çok kişi ya da gruplarca protesto edilmiş, son olarak da 2000 yılı venezuela güzeli eva ekvall, seçildiği yıl geçirdiği silikon operasyonu kaynaklı olduğu iddia edilen göğüs kanseri nedeniyle 2011 yılında hayatını kaybetmiştir.

mhp nin 21 aralıkta kıyametin kopacağına inanmak sapkınlıktır açıklaması

genel başkanlarının, siyahi bir eleman ile çekilen fotoğrafını*, "bakın, hiç de ırkçı değiliz" söylemiyle internette paylaşmasından sonra beklenen, daha doğrusu kendilerinden beklenen açıklamadır.

ahmet şerif izgören

video paylaşım ve arkadaşlık sitelerinde yazıları ve videoları dolaşan/dolaştırılan, kişisel gelişim denilen ve büyük bir çoğunluğu derinlere inmeden, nedenlere ve çözüm yollarına değinmeden, düzgün bir dille gaz verme sanatı olan olgu doğrultusunda insanlara, kurumlara, eğitim ve seminerler veren ve bunu yaparken “çok ünlü ve zengin bir iş adamı son model arabasıyla gelmiş, bir ayar verdim, amacın yok senin, adam değilsin dedim, apıştı kaldı”, “ politikacılar karşımda durdu, hırsız pislikler, hepiniz zavallısınız dedim, beni ayakta alkışladılar”, “öğrencilere bir soru sormuşum, yarısı utancından okulu bıraktı, bir kısmı köpeğim oldu, kalanlar da böğrümüzden dağladınız iflah olmayız artık dedi” gibi kendi hayatından kesitler sunan yüksek özgüvenli, aşmış(!) şahsiyet.

bu şahsiyetin ikna yeteneğini ve hitabet gücünü küçümsemek çok büyük bir handikap olmak ile birlikte, konuşmaları içerisinde çok fazla kendini övme ve savunduğu fikir ile çelişme belirtilerini görebilirsiniz. beni en fazla rahatsız eden kısmı ise “avucunuzdaki kelebek” adlı seminerinde anlattığı, gerçek ya da hayal ürünü bir hikaye. hikaye, polisler tarafından alkol kontrolü nedeniyle durdurulmuş olan trans bir kadını anlatıyor. anlatılana göre videoya çekildiğinin farkında olmayan trans kadın, polislere en erkeksi tondan, yani sayın izgören’e göre “olması gereken” sesiyle küfrederken, polisin saldırmamasından şüphelenip, kameraları da görmesiyle kendisine “öğretilen” ama aslında kendisini temsil etmeyen kadınsı tona geçiş yapıyor ve “artı hayvansınız” sözünü sarfediyor. bu durumda da seyircilerin ya da dinleyicilerin gülmesi, eğlenmesi (çünkü trans bir birey olmak komik bir durum iması var) ama bunu yaparken de düşünmesini bekliyor.

videoya buradan ulaşabilirsiniz; http://ayisozluk.com/lnk/ac575e

tartışmasız bir biçimde bu toplumda hissettiği, olduğu gibi yaşamaya çalışan ve bu uğurda görünürlüğünden ötürü en fazla bedeli ödeyen grup olan trans bireylerin, insanlara “kendiniz gibi olun, ayağınızı başkalarının ayakkabısına sokmayın” diyen birisi tarafından bu şekilde acımasızca komedi malzemesi yapılması ve kendileri gibi olmadığının ima edilmesi büyük bir saçmalık ve biliçsizlik örneği. karşısında cevap verecek ya da o grubu savunacak birilerinin olmayacağı da bilindiği için toplumun o eleştirdiği ikiyüzlü, yoz sistemine heteroseksism kontenjanından dahil olarak, maalesef kendi payına düşeni fazlasıyla alan ve büyük ihtimalle kendisiyle çeliştiğini de idrak edememiş birisinin, az sayılamayacak bir kitle tarafından takdir edilmesi ise düşündürücü.

lazer epilasyon

vücuttan uzaklaştırılmak istenen kıl grubu renginin koyu ve bu grubun bulunduğu deri renginin açık olduğu vakaların, yüzde yüz başarıya en fazla yaklaştığı belirtilen uygulama veya tedavi türü. açık renkli kıllara sahip kişilerde, başarı oranı düşük olduğu için uygulanması genellikle tavsiye edilmemektedir.

eşcinselliğin baba faktörüyle doğrudan ilgili olması

heteroseksist zihniyetin temelsiz argümanlarının etkisinde kalındığında düşünülebilecek olan ve heteroseksüelliğin neden oluştuğunun bile bilinemediği bir dünyada her nedense sadece erkek eşcinselliğini sorgulayan yapının tezahürü olan başka bir önerme. çünkü mutlaka eşcinselliğin bir sebebi vardır ve bu sebep hep çoğunluk tarafından olumsuz kabul edilmiş bir durum olmak zorundadır. kötü, çirkin, talihsiz olayların, travmaların ve envai çeşit olumsuz sebeplerin ürünüsünüzdür! gerçi toplum içerisinde neredeyse büyük bir çoğunluğun aile içi ilişkilerinin üç aşağı beş yukarı aynı olduğu düşünülürse ve eşcinselliğin yüzde on gibi bir oran olduğu tahmin ediliyor olsa da, boşver neydi o, hmm evet kötüüü, çirkin, iğrenç, pis!!!

baba kötü davranırsa, onun yerine koyacak, daha iyi davranacak baba arama güdüsü ile eşcinsel olursun. baba çok çok iyi davranırsa, “bana kimse bu kadar iyi davranmadı ey hayat” der, hep o iyiliği arar eşcinsel olursun. anne iyi davranırsa onu örnek alır, eşcinsel olursun. anne kötü davranırsa kadınlardan nefret eder, eşcinsel olursun. kız kardeş iyi davranırsa, beraber vakit geçirir, ip atlar, bebekleriyle oynar eşcinsel olursun. kötü davranırsa, ona sinir olur, intikam adına erkek arkadaşını elinden almak için eşcinsel olursun. tacize/tecavüze uğrarsan zaten kaçışın yok, kesin eşcinselsin. uğramazsanız özgüveninizi kaybeder, “ne oluyor lan, neden ben değil, benim ne eksiğim var?” diyerek eşcinsel olmaya karar verir, yanına yakışan, seni taşıyabilecek, temiz görünümlü, başkalarının “gayet efendiydi, biz onu hiç öyle bilmezdik” diyebileceği ırz düşmanı taliplerini locadan beklersin.

baba figürü eksikliğinde olgun erkek, erkek kardeş figürü eksikliğinde twink-atletik vücut yapısında genç erkek, anne figürü eksikliğinde 40-65* yaş aralığı pre-op trans kadın, kız kardeş figürü eksikliğinde 18*-30 yaş aralığında pre-op trans kadın ya da jartiyer giyen, tüysüz cross dresser arama, beğenme ve kendini kapalı kapılar ardında kuşlar kadar özgür hissetme eğilimleri gözlenmektedir..
  • /
  • 2
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 35

mahallenin bakkalinin kocasi

bugün içerisindeki bazı entryleri ile ilgili konular hakkındaki duygularıma tercüman olmuş yazardır.

eşcinselliğin baba faktörüyle doğrudan ilgili olması

heteroseksist zihniyetin temelsiz argümanlarının etkisinde kalındığında düşünülebilecek olan ve heteroseksüelliğin neden oluştuğunun bile bilinemediği bir dünyada her nedense sadece erkek eşcinselliğini sorgulayan yapının tezahürü olan başka bir önerme. çünkü mutlaka eşcinselliğin bir sebebi vardır ve bu sebep hep çoğunluk tarafından olumsuz kabul edilmiş bir durum olmak zorundadır. kötü, çirkin, talihsiz olayların, travmaların ve envai çeşit olumsuz sebeplerin ürünüsünüzdür! gerçi toplum içerisinde neredeyse büyük bir çoğunluğun aile içi ilişkilerinin üç aşağı beş yukarı aynı olduğu düşünülürse ve eşcinselliğin yüzde on gibi bir oran olduğu tahmin ediliyor olsa da, boşver neydi o, hmm evet kötüüü, çirkin, iğrenç, pis!!!

baba kötü davranırsa, onun yerine koyacak, daha iyi davranacak baba arama güdüsü ile eşcinsel olursun. baba çok çok iyi davranırsa, “bana kimse bu kadar iyi davranmadı ey hayat” der, hep o iyiliği arar eşcinsel olursun. anne iyi davranırsa onu örnek alır, eşcinsel olursun. anne kötü davranırsa kadınlardan nefret eder, eşcinsel olursun. kız kardeş iyi davranırsa, beraber vakit geçirir, ip atlar, bebekleriyle oynar eşcinsel olursun. kötü davranırsa, ona sinir olur, intikam adına erkek arkadaşını elinden almak için eşcinsel olursun. tacize/tecavüze uğrarsan zaten kaçışın yok, kesin eşcinselsin. uğramazsanız özgüveninizi kaybeder, “ne oluyor lan, neden ben değil, benim ne eksiğim var?” diyerek eşcinsel olmaya karar verir, yanına yakışan, seni taşıyabilecek, temiz görünümlü, başkalarının “gayet efendiydi, biz onu hiç öyle bilmezdik” diyebileceği ırz düşmanı taliplerini locadan beklersin.

baba figürü eksikliğinde olgun erkek, erkek kardeş figürü eksikliğinde twink-atletik vücut yapısında genç erkek, anne figürü eksikliğinde 40-65* yaş aralığı pre-op trans kadın, kız kardeş figürü eksikliğinde 18*-30 yaş aralığında pre-op trans kadın ya da jartiyer giyen, tüysüz cross dresser arama, beğenme ve kendini kapalı kapılar ardında kuşlar kadar özgür hissetme eğilimleri gözlenmektedir..

kuşum aydın'ın full aktif olması

kadınlığın edilgen, erkekliğin etken olması üzerine kurulu bakış açısının etkisinden kurtulamamış olmanın etkisi ile genel olarak kadını temsil ettiğine inanılan davranışlara sahip olması nedeni ile kişinin illaki edilgen olarak, tek taraflı bir cinsel münasebette bulunması gerektiği ve bunu sağlamıyorsa da durumun büyük bir tezat oluşturduğu ve bu tezatın da alay konusu olabileceğini ima eden eşcinselleri göstermiş olan başlık. bu toplumun belirlediği cinsel rollere, erkekliğin ve kadınlığın tanımına bizzat kendi varlığınız ile karşı duruyorken ve bu tanımlamalara uymadığınız için de en fazla baskıyı gören kesimin bireyleri iken, bizzat kendi içinizden yapılan ötekileştirmeyi anlamak mümkün olmamaktadır.

transseksüel ile travestinin kıskançlık kavgası

yaşanılan olaydan ziyade, bu olayın okuyucuya sunuluş şeklinin tartışılması gereken durumdur.. üzerine basa basa transeksüel ve travesti ayrımı yapılması bunun birinci örneğidir. seksist bir uygulama dahi olsa, türkiye cumhuriyeti tarafından kadın olarak tanınan ve bu doğrultuda ismini de yasal olarak değiştiren öykü evren özen'in cinsiyet değiştirme ameliyatı masraflarını hangi finansal kaynaklar ya da yöntemler ile karşıladığının belirtilmesi ile doğduğu zaman ailesi tarafından verilen isimden bahsediliyor olunmasının ve olay esnasında yanında bulunan arkadışının aids'li olduğu şüphesinin olduğu (ki doğrulanmış olmamak ile birlikte hiv virüsü taşıyıcısı olan herkes aids hastası olmadığı gibi, bu tür bir bilgi gerek hastane personeli tarafından gerekse sorumlu güvenlik güçleri tarafından ifşa edilmemesi gereken bir detay ve konu ile tamamen alakasız) haberi hazırlayan kişinin öncelikle art niyetli zihniyetini, sonra da bilgisizliğini ortaya koymaktadır ve malesef bu topraklarda mevcut zihniyet ile hakkı aranılamayan suç unsuru içermektedir.

en yakın arkadaşın heteroseksüel olması

bir adım ileriye giderek "en yakın arkadaşlarımın hepsinin heteroseksüel olması" tespiti ile arttırdığım durum. bu arkadaş çevresinin kadın-erkek oranı yarı yarıya (yani 2 erkek, 2 kadın) ve şu an için bir sorunum olmadı, muhabbetimiz de azalmadı, bir tanesi dışında diğerleri ile cinsellik de dahil olmak üzere bütün konular hakkında konuşabiliyoruz, en azından "ay canım yaaa, çok saygı duyuyorum ben size ama" tavırları ile karşılaşmıyorum, ki en büyük korkularımdan birisi bu idi, insanların hayatlarında beni bir nevi çeşitlilik, değişik bakış açısı, moda ikonu, parmağını şıklatarak etrafına ayar veren birisi olarak görmesi*. cinsellik konusunu açmamaya çalıştığım arkadaşımla da aram hala daha çok iyi ve onun da tek söylediği şey "ben, sen ne söylersen onu doğru bilirim, başkalarının ne dediği beni ilgilendirmiyor" sözüdür ve anlattığına göre artık "ibne" kelimesini küfür ya da tabir olarak kullanmadığını söylüyor ki çok duygusal bir insan olmasam bile bir kaç damla yaş düştü diyebilirim. şu anda herbirinin mesafe olarak apayrı yerlerde olması ise kaderimin bir diğer oyunu sanırım.

lgbti olmanın iyi yanları

eşcinsel olmanız yeterince olağan veya küme dışı bir durumdur ki, eşcinselliğinizi bilen ve eşcinsel olmayan hiçbir tanıdığınız, siz fikirlerinden faydalanmak istemediğiniz sürece, gereksiz yerde ilişkilerinize burnunu sokmaz veya herhangi bir birlikteliğinizi nasıl yaşayacağınız konusunda size ahkam kesmez *.

eşcinsellerin genellikle terbiyesiz insanlar olması

kimsenin tekelinde olmayan ve herhangi bir özelliğe dayandırılmadan da görülebilecek yoz ya da istenmeyen davranışların, tek bir farklılığa mal edilmesiyle ortaya çıkmış olan söylemlerin bir diğer örneği. bu sözü sarf eden kişinin yine bu güruhun içinden birisi olması, yapılan tespiti*, genele yapılan bir özeleştiri niteliğine büründürmemektedir. isterseniz bütün bir kışı geçirecek kadar yiyecek stoğunuz olsun, isterseniz daha hiç parmak uçlarınızla başka bir erkeğin pübik kıllarını taramamış olun, sadece birlikte olmak istediği kişinin cinsiyeti ve toplumda ortalama olarak gördüğü baskı dışında ortak özellik atanamayan insanlar üzerinden, göreceli olarak iyi ya da kötü yönde ekstradan bir genelleme yapma hakkı da kimseye verilmemektedir. bunun yanında herhangi bir insanın, eşcinsel ya da değil, çevresinde olan kişiler ile yaşamış olduğu etkileşimler, dialoglar veya tatsızlıklar sadece kişinin kendisini bağlamak ile birlikte, bu tecrübeler sadece kendi olay örgüsü içerisinde açıklanabilir. bu neden ile yapılabilecek tespitlerin de sadece o ortam içerisini kapsaması ve daha da önemlisi tek taraflı ve öznel olduğunu ortaya çıkaracak betimlemelerde bulunulması gereklidir. belki de bu tür genellemeler, kişinin bu zamana kadar yapmış olduğu seçimlerini sorgulamaktan kaçınmak için yarattığı bir tür savunma mekanizması da olabilir**.
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.