ankara"da yaşanan komedi ve tükenmişlik.
ışid"li olduğu bilindiği halde elini kolunu sallayarak dolaşan 12 kişi abd'nin bomba alarmı nedeniyle gözaltına alınmış. amerika uyarmasa hala sokaktalar yani. güvenlik işini sağlayamıyorsanız kalmayın o makamda sağlayan gelsin. hayatta kalma şansa bağlı olmasın artık.
http://www.mynet.com/haber/guncel/ankara...