ışid'li 20 şüpheliden 12'sinin abd'nin uyarısıyla gözaltına alınması

ankara"da yaşanan komedi ve tükenmişlik.

ışid"li olduğu bilindiği halde elini kolunu sallayarak dolaşan 12 kişi abd'nin bomba alarmı nedeniyle gözaltına alınmış. amerika uyarmasa hala sokaktalar yani. güvenlik işini sağlayamıyorsanız kalmayın o makamda sağlayan gelsin. hayatta kalma şansa bağlı olmasın artık.

http://www.mynet.com/haber/guncel/ankara...