kemal kılıçdaroğlu

lakabı atanamayan başbakan *olan chp'nin lideri.
vizyonsuz,dirayetsiz ana muhalefet partisine yakışmayan memur zihniyetli,bürokratik,statükocu,gizli ulusalcı gibi sıfatları da mevcuttur.
kendi oy kullanmayıp başkalarından oy bekleyen saçma sapan lider. chp nin kalıbına uygun, efendi görünümlü, eğitimli vs vs dir. ama biraz okuyan araştıran herkes bilir ki akp yi başa getirenlerle bu adamı chp nin başına getirenler de aynı kişilerdir.
grup toplantısında iyi cümleler kurmuştur. sağlam eleştirilerde bulunmuştur. sadece direnişlerde 90 kuşağı olarak bahsettiği ve sonrasında 90lı yıllarda doğanlar olarak vurguladığı gençlik üzerinden bolca cümle kurmuştur. oysaki direnişlerde kuşak ayrımlarına yer yoktu. genci yaşlısı herkes oradaydı. bu tür ayrımlara yer vermemesi doğru olacaktır.
gitmesini en az tayyibin gitmesi kadar dört gözle beklediğim lider..diğeri de devlet bahçeli
bugün bütçe görüşmelerinde gayet güel konulara değinmiştir.

1. bölüm http://webtv.hurriyet.com.tr/2/57826/0/1/kemal-kilicdaroglu-nun-meclis-konusmasi-1.aspx

2. bölüm http://webtv.hurriyet.com.tr/2/57828/0/1/kemal-kilicdaroglu-nun-meclis-konusmasi-2.aspx
bana atm onun de ki emekli dayilari hatirlatiyor.oglum sifremi soyliyeyim de benim mayisimi cek hayrina der gibi bakiyor.
sevemiyorum bu adami nedense.baykal gibi kasetle gonderseler diyecegim ama kasetlik bir mevzusu eminim yoktur.
ya bu adam cidden stratejiden yoksun bir adam. ulan mis gibi fırsat çıkmış önüne, hani varını yoğunu bütün imkanlarını seferber etsen rte'yi alaşağı etmek için daha iyi bir fırsat bulamazsın. ulan biraz sahaya çık çıkan savaşta rol al. öyle kenardan kenardan izleyip nanik yapma. sen böyle sikendallarla uğraşıyor olsan rte yapışırdı ümmüğüne. hayır o değil bunlar yarın öbür gün yine kanki olacaklar bizim bizden başka dostumuz yok, ne gerek var kavgaya diye. lan işte alttan alttan kızıştır işi biraz. mağdure olan o güzelim nurcu kardeşlerimize azıcık manevi destek ol. yaralarını sar, abdest almalarına yardımcı ol falan.
yani su adami googleda aratip gorselleri birine gostersen, desen ki turkiyede solun lideri bu adam, inanmaz inandiramazsin, koskoca turkiye solu bu adama emanet oyle mi, vah bizim dertli basimiz kimlere kaldik
kendi özüne yabancılaşan bir insanın, diğer insanlar için samimi olarak mücadele edebileceğini düşünmüyorum.
mücadele, önce öz benliğini fark etme ve anlamlandırma ile başlar. sonra diğer benliklerle buluşarak büyür.
zerre kadar karizması olmayan, deniz baykal'ı özlememize sebep olacak kadar başarısız siyasetçi.
şu an istifa etse ve görevi şafak pavey'e ya da emine ülker tarhan!a falan bıraksa yemin ediyorum bu ülkedeki herkes tarafından kahraman olarak hatırlanacak kişi olur. ama şimdi akp'ye ve recep tayyip erdoğan'a rağmen iktidar olmayı başaramamış ve başarısız olacağını göre göre yine de koltuk sevdasından vazgeçmemiş bir genel başkan olarak hatırlanacak. ah kemal ah
adam her türlü özetten öteye gidemiyor, lakabı özet ya da detay olabilir türk siyasetinde gereksiz bir ayrıntı, içinde bulunduğu ideolojinin, partinin, geçmişinin sadece bir özeti
konuşmasını çok beğendiğim ancak kurultayda farklı sesleri keseceğini söylediğini duyunca hayal kırıklığı yaşadığım chp lideri.
etrafımdan iyi konuşmaya başladı filan türünde şeyler duyuyorum. ama ne chp ne de türkiye kendisinin pişmesini bekleyecek durumda değil. özünde iyi insan dedikleri tarzdan.
bu akşam ekşi sözlük yazarlarıyla soru-cevap etkinliği gerçekleştirmiştir. biri sözlükleri sosyal medyayı kapattırmaya çalışır, diğeri yazarlarla bir araya gelir, sorulan soruları cevaplar...

http://eksisozluk.com/merhaba-ben-chp-ge...
kılıçdaroğlu'ndan eşcinsel evliliklere yeşil ışık başlıklı haber yayınlandı, haberin içinde yeşil ışık göremedim, bu espri yeşil ışık ise ben susuyorum. bu ülkede rahatça konuşamıyor da olabilir. konu vahim bizler vahimiz çünkü. haklı bir yandan da.

http://gzone.com.tr/chp-lideri-kilicdaroglundan-escinsel-evlilige-destek/
  • /
  • 3