better call saul ve breaking bad yazarı vince gilligan tarafindan yazılan distopik bir dizi. black mirrordaki bölümleri andırsa da daha yavaş akıyor. 1. sezon 9 bölümden olusuyor 1 saat veya 45 dakika sürüyor bölümlerin her biri. uzun süredir kendi irademle bir dizi izlemiyordum. tabi bu diziyi izlememin sebebi vince gilligan ın onu yazması degildir. diziyi daha önce de görmüştüm ama izlememiştim. ne zamanki zosia carol shiplenmesi karşıma çıktı dedim izleyeyim.
dizi aslında orijinal bir fikirle başlıyor(herkesin bilincinin bir oldugu kurgusu)olsa da çok süper diyemeyeceğim belki ilerleyen bölümlerde daha da hızlanabilir. ancak yalnızlık nedir bireysellik nedir bir bilinci paylaşmak nasıl olabilir siddetin olmadigi bir dünya nasıl olurdu gibi degisik seyler dusunuyor insan bu yönden güzel buldum.
tabiki carol ve zosia bölümleri gelsin diye izledigimden bazı yerleri çok tanıdık ve tatlı geliyor.
rhea seehorn soyle guzel boyle cekici derken karolina wydra nın vay anasını vay avradını olmasını farkettim.
neyse fena dizi degil izlenir sonuc olarak
spoiler!
also why is she so fuckable ?
spoiler!
7. bölüm özel
yalan mı söyledin göz göre göre
ne zaman dolacak verdiğin süre
gönülden gördüğüm takvime göre
aldığım her nefes bir gün sayılır