ermeni soykırımı

doldur boşalt

bazen boşaltırken cidden boşalan tüfekler biliyorum. gece 04:00 de uyku açabiliyor.

zenne

uzun zamandır vizyona girmesini beklediğim zenneye vizyona girdiği ilk gün gittim. filme büyük bir beklenti ile gittiğimi itiraf etmek durumundayım ama izlemeye başladıktan büyük hayal kırıklığına uğradım. oyunculuklar bir hayli amatördü. oyuncular rollerine hazırlanmamış. üstlerine oturmamıştı. <br> <br>hikaye aksında büyük problemler vardı. filmin ilk 50 dakikasında ne izlediğinizi bilmiyorsunuz. birbirinden bağımsız bir kaç aks ard arda ilerliyor ve yakalamak için çabalamak zorunda kalıyorsunuz. uğraşılmış belli ama yine ilk bölümde zenne
in dansları oldukça başarısız bir şekilde yansıtılıyordu. ne yazık ki oldukça ciddi bir şekilde estetik yoksunluğu vardı. görüntü yönetmeni çok da başarılı olmayan bir iş çıkarmış. zenne
in dansının amacı sizi alıp götürmesi ama ne yazık ki etkiyi yakalayamıyor. aksine bazı sahnelerde komik görünüyor. izlemeyenleriniz olduğu için daha fazla detay veremiyorum ama ne yazık ki istediğimi alamadım. <br> <br>ilk bölüm bittiğinde arkadaşlarıma hayal kırıklığına uğradığımı, beklentimin yüksek olduğunu söyledim. kimse kusura bakmasın ama karşımda tamamen amatör bir iş duruyordu. üstelik hikayenin odak noktası ahmet olması gerekirken odak kaymış ve pek de ilgi çekici olmayan cana gitmişti. ben oraya ahmetin hikayesini izlemek için gitmiştim. <br> <br>itiraf etmek zorundayım. ikinci yarı bir hayli etkilendim. yine görüntü kalitesi kötüydü. beni hiçbir şekilde tatmin etmedi ama konunun hepimizin hayatlarına yakın olması bir yerden mutlaka yakalıyor. ben aynı durumda olmadığım ve olmayacağımı bildiğim için bir çeşit iç rahatlaması yaşadım ama filmde sadece drama yaratmak için kullanılmış sahneler vardı. en önemlisi de o kadar klişe sahneler vardı ki bir ara klişeler bütününü izlediğimi zannettim. <br> <br>genel olarak bakacak olursak izlenir mi? izlenir. ağlar mısınız? evet ağlarsınız. fakat ben daha başarılı bir film izlemeyi bekliyordum. <br> <br>*

v for vendetta

"people should not be afraid of their governments. governments should be afraid of their people. halk hükümetlerden değil, hükümetler halktan korkmalıdır" diyen muhteşem eser. domino sahnesini izlerken sinema salonunda hissettiğim duyguları anlatamam, eşine az rastlanır bir filmdir.

burgundy

aynı zamanda şarap rengi manasına da gelmekte olan fransa'daki bir eyalet..

16 mayıs 2012 bursaspor fenerbahçe maçı

fenerbahçelilerin bu heyecanı normaldir. ee sonuçta renkli televizyonda kupa görecekler.*

pisuvardaki siyah kil 3

mesajlaştıkça aklıma geliyor... kendimi tutamıyorum hemşire!!

ama tabi sen herkesi kendin gibi sandın gülistan ah ah ah..
alemi saf; herkesi masum sandın gülistan
kalbi ak pak; yüzü gülpembe gülistan
sen alemi ne sandın alem çakal olmuş seni kandırır gülistan
antakya'nın kibar kızı; kanatsız bir melektir o gülistan
bir gül bahçesi gibi bülbüller sana hayran gülistan gülistan
gülistan gülistan *

interaktif sözlükler ekim 2012 sıralaması

7000 az bence biz onuda deviririz bizde ayı gücü var *

başkentte bir cuma namazı

paris? londra? ya nere?

ösym sınavlarındaki tuvalet rezilliği

her seferinde içime sıçmama * neden olan rezillik. belki de sizin yüzünüzden birkaç net eksik yaptım. mutlu musun ösym ha söyle mutlu musun!!??

erkek güzeli

istanbulda bir gay bar kapısında yaşlı bir lubunyadan aldığım itham.