hande yener'in müzikal değişimi

apayrı albümü öncesi ve sonrası olarak ikiye ayrılan milat.

biraz özgürlük maksi singılı ile bu ivme zirve yapmış; nasıl delirdim ile en yüksek noktada bir müddet sabit kalmıştır. eski hande yener şarkıları ele alındığında ve tek bir şarkı parçalara bölündüğünde pek çok şarkı çıkabilecek güçte parçalardır.
çok seslidir ve iyidir. asıl konu hande yener'in çıkarları uğruna müziğine gösterdiği saygı nedir. son iki yıla göre saygısını sıfıra indiren bu zatın yaptıklarının da bir önemi yoktur. en basiti korkaktır. uyuşmadığı ideolojilerin kölesi olmuştur.
kendi kendini yiyip bitirmiştir. sen koskoca hande'yken demet'le yarışa tutuş ve sonra stilini değiştir. yemin ederim bu kadınlararası çatışmadan ne imparatorluklar yıkıldı, hande'nin müzikal değişimi kötüye doğru gitse kaç yazar. *
hande yenerin sesi o kadar güzeldir ki ne kadar değişirse değişsin yakışıyor .

(bkz: şefkat gibi)
pop olarak başladı. ardından, "ben bakkal müziği yapmam" tripleri ile çok kötü şarkılar yaptı. gerçekten çok kötü. 4-5 senelik bu kötü dönemin ardından, "bodrum'a da gittik beraber" tarzı parçalar ile eskiye dönüşe karar verdi. seksendört ile, berksan ile düet yaptı. takılıyor kendi halinde.